تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3
اسدالله كارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران

مظنه قيمت ميوه هم ساعتي شد؛ میوه هم دلاری شد

  • کد خبر : 2420
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مظنه قيمت ميوه هم ساعتي شد؛ میوه هم دلاری شد

اخبارصنفی, رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران گفت: در ميدان مركزي ميوه و تره ‌بار تهران ممكن است قيمت خريد ۴ صبح و ۷ شب متفاوت باشد و مغازه‌ داران نيز بر اساس همين تفاوت در ساعت خريد، بر اجناس خود اتيكت مي‌گذارند. اسدالله كارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران در پاسخ […]

اخبارصنفی, رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران گفت: در ميدان مركزي ميوه و تره ‌بار تهران ممكن است قيمت خريد ۴ صبح و ۷ شب متفاوت باشد و مغازه‌ داران نيز بر اساس همين تفاوت در ساعت خريد، بر اجناس خود اتيكت مي‌گذارند.
اسدالله كارگر، رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران در پاسخ به چرايي افزايش قيمت توت فرنگي داخلي نسبت به ميوه هاي وارداتي گفت: مواد وارداتي استانداردتر است خاصه اينکه از آن سوي دنيا مي آيد؛ ولي خالص به دست ما مي رسد.

وي ادامه داد: ميوه هاي داخلي اما خالص به دست نمي رسد؛ مثلاً موز در كارتن هاي يک کيلويي و يك و نيم کيلويي وارد مي شود؛ ولي همين كارتن كه با سيب داخلي پر مي شود، به شكل خالص به دست ما نمي رسد.

کارگر افزود: ما نبايد توت فرنگي را يكنواخت در نظر بگيريم؛ ولي براي تعيين قيمت همواره گران ترين نوع را در نظر مي گيرند.

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران افزود: خوشبختانه توليد توت فرنگي قطع نشده است و همچون گوجه سبز با نوبرانگي روبهرو نيست؛ ولي فصل توت فرنگي تابستان است.

وي ابراز اميدواري كرد توت فرنگي سنندج موجب شكست قيمت در بازارها شود و اين محصول در ابتداي مسير ورود است كه انشاالله قيمت ها بشكند.

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران اظهار كرد: ما هم نوعي مصرف كننده در سطح كلان هستيم و از گراني زجر مي كشيم و بايد گفت كه سرنخ كجاست؟!

نگاه ما به ميدان مركزي است و هر زمان به ميداني ها اعتراض مي كنيم، دليل عرضه و تقاضا را مطرح مي كنند و در حقيقت در ميدان ميوه و تره‎بار نيز قيمت ها ثباتي ندارد.

كارگر همچنين تأكيد كرد كه در ميدان مركزي نيز مشخص نيست كه يک قلم ميوه چه زماني در كمترين قيمت خود قرار دارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.