تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1
نشان سرداری بر شانه های عاشق ولایت نشست

غلامرضا حسن‌پور، سرداری که خود را وقف اصناف کرد

  • کد خبر : 4221
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
غلامرضا حسن‌پور، سرداری که خود را وقف اصناف کرد

اخبار صنفی، در این خاک باید سراندازی کنی تا سردار شوی؛ و به واقع چه نیکوست که در کناره پهنای بی‌پایان عشق به وطن و اسلام بنشینی و سراندازی و سرداری سربازانی را ببینی که دل در گرو آبادی و آبادانی این مرز و بوم دارند. بدون تردید غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان […]

اخبار صنفی، در این خاک باید سراندازی کنی تا سردار شوی؛ و به واقع چه نیکوست که در کناره پهنای بی‌پایان عشق به وطن و اسلام بنشینی و سراندازی و سرداری سربازانی را ببینی که دل در گرو آبادی و آبادانی این مرز و بوم دارند.

بدون تردید غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در زمره همان سربازان صدیق و وفادار است. وی که مدیریت جهادی را با اخلاق‌مداری و تخصص‌گرایی و تعهد ممزوج کرده، به معنای واقعی کلمه بیش از یک دهه است که خود را در جامعه صنفی کشور وقف کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین ثمرات و دستاوردهای این تلاش یک دهه‌ای، محبوبیت زایدالوصف غلامرضا حسن‌پور در کلیه ساختارها و نهادهای صنفی است؛ بی‌گمان این محبوبیت نتیجه منش، تواضع، تدبر و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وی در راستای پیگیری مشکلات و گره‌گشایی در عرصه‌های مختلف صنفی است. به ویژه آنجا که همه درها به روی اصناف بسته می‌شود.

و اینک؛ در این فصل بدیع، با دریافت نشان پرافتخار درجه سرداری، بر ما فعالان صنفی در سراسر کشور است که از زحمات خالصانه، صادقانه و دلسوزانه این سردار سرافراز و سرباز رشید عرصه اقتدار و اقتصاد قدردانی داشته باشیم.

و در پایان باید اذعان کرد که:
مردان خدا پردهٔ پندار دریدند
یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند

جمعی از فعالان صنفی کشور

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.