تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
4
اولین های اولین اجلاس دور هشتم اتاق اصناف ایران

رویکرد تحسین برانگیز اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 1989
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
رویکرد تحسین برانگیز اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران

در جریان برگزاری اولین اجلاس دور هشتم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران اتفاقات تلخ و شیرین رخ داد که با توجه به حضور اعضای جدید در این تحلیل اتفاقات بسیار بسیار تاریخی را می نویسیم. حضور ١۴٨ نفر از جمع ١۶۶ نفری یکی از اولین نکات جالب توجه و مثبت اجلاس بود. شب قبل از […]

در جریان برگزاری اولین اجلاس دور هشتم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران اتفاقات تلخ و شیرین رخ داد که با توجه به حضور اعضای جدید در این تحلیل اتفاقات بسیار بسیار تاریخی را می نویسیم.
حضور ١۴٨ نفر از جمع ١۶۶ نفری یکی از اولین نکات جالب توجه و مثبت اجلاس بود.
شب قبل از برگزاری اجلاس دیدارهایی که بین اعضای اجلاس در هتل انجام شد به قدری جذاب و مهیج بود که یکی از زیباترین شب‌های قبل از اجلاس حداقل در یک دهه اخیر بود.
آنچه در شب قبل از اجلاس دربین تفکرات جوان دیده می شد گفتار و کردار جدید برمبنای گفتگوی شفاف محور وله دور از دور زدن وتخریب و سرکار گذاشتن بود.
درجریان اجلاس بیش از ٧۵ درصد اعضا برای اولین بار بود که عضو هیات رییسه شهرشان شدند وحالا هم در هیات نمایندگان هم اولین بار حضور یافته بودند.
بعداز اینکه اجلاس تمام شد و اعضای هیات نمایندگان هنوز در مسیر برگشت بوده و هستند با ارسال پیامهای متعدد از هیات رییسه ، از پرسنل اتاق اصناف ایران وحتی از حضور همکارانشان در هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران در اجلاس تشکر و قدردانی کردند.
نگاه مبتنی بر شفاف سازی بر مبنای ارائه سند در اولین اجلاس موجب شد تا بودجه دیگر با صلوات فرستادن تایید نشود. حتی وقتی اعلام زمان رای گیری هم شد بازهم پیشنهادات بسیار عالی علمی ومبتنی برتفکر وشفاف سازی بدون هیچ لابی برنده شد بودجه رای نیاورد.
احترام به پیشکسوت واحترام به همدیگر نه فقط در جریان اجلاس که از لحظه ورود تا خروج از هتل در بین اولین ها لحظاتی بسیار دلنشین رقم زد.
همیشه اولین ها دوست دارند در گام اول میخ را محکم بکوبند زودتر شهره شوند تا در انتخابات برنده شوند.
در جریان اجلاس وقتی نماینده استان کرمانشاه بود برای بیان تمام سخنرانی پیش از دستور وقت کم آورد رضا صادقی رییس اتاق اصناف بابل ونماینده استان مازندران که جوانی است تازه اولین بارعضو هیات رییسه اتاق وهیات نمایندگان است بلند شد واز سخنرانی پیش از دستور خودش گذشت تا پیشکسوت به سخنرانی اش ادامه دهد.
همین نکته آخر گویای این است که تفکرات جوان که وارد چرخه مدیریت صنفی شدند احترام به پیشکسوت را در همه کارهایشان مقدم می دارند.
هرچی از زیبایی های اولین اجلاس اولین ها در اتاق اصناف بنویسیم کم است.
در مورد یک نکته خیلی بیشتر خواهیم نوشت و در روزهای آینده از تلخی های تلخ اولین اجلاس بازهم خواهیم نوشت اما فعلا باید بگوییم این اجلاس یک هشدار بسیار بسیار جدی به گردانندگان مدعی و پدرخوانده های پشت پرده داشت که ادعای هدایت رای در هیات رییسه را با هدایایی نظیر کتاب وکیل واسکناس های خاص وانواع وعده ووعید دارند.
اولین ها در عمل هشدار دادند کردار لمپنیسم و رفتار پوپولیستی در هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران به هیچ وجه خریدار ندارد. اولین ها تغییرات در هیات رییسه اتاق اصناف ایران به طور کامل انجام خواهندداد.
بازهم از اولین ها خواهیم نوشت.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.