تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

دیدار رئیس بسیج اصناف کشور، نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس بسیج اصناف خوزستان با استاندار خوزستان

  • کد خبر : 4363
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
دیدار رئیس بسیج اصناف کشور، نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس بسیج اصناف خوزستان با استاندار خوزستان

دیدار سردار غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، مراد بدری نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مرکز استان خوزستان، سرهنگ طباطبایی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان با علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد. به گزارش اخبار صنفی به نقل از روابط عمومی […]

دیدار سردار غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، مراد بدری نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مرکز استان خوزستان، سرهنگ طباطبایی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان با علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد.
به گزارش اخبار صنفی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان خوزستان، سردار حسن‌پور در این نشست که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارش سفر دو روزه خود، از همکاری بسیج به دولت برای رفع موانع کسب و کار و رونق صادرات به منظور تحقق شعار سال خبر داد.
مراد بدری نائب رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مرکز استان خوزستان در این دیدار، گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های اتاق اصناف اهواز ارائه و بیان کرد: عموم این فعالیت ها در راستای رفع موانع کسب و کار بوده است.
وی افزود: جهت گسترش فرهنگ تولید در واحد‌های صنفی تولیدی، کمک به تحقق شعار سال و موضوع اقتصاد مقاومتی نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولان داریم.
استاندار خوزستان نیز در این دیدار استفاده از ظرفیت بسیج در بخش‌های خصوصی و مردمی را راهکار تحقق راهبرد سال در جهش تولید با مشارکت مردم دانست و همکاری استانداری خوزستان با مجموعه سپاه و بسیج را حتمی دانست.
بنابراین گزارش، در پایان این دیدار، آیین ادای احترام به شهدای گمنام و قرائت فاتحه در محل استانداری خوزستان انجام شد./

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.