تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
10
هردم ازین باغ خبری می رسد

درج نام عجیب پای پروانه کسب صادره در سامانه نوین اصناف

  • کد خبر : 2178
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
درج نام عجیب پای پروانه کسب صادره در سامانه نوین اصناف

اخبار صنفی- سامانه نوین اصناف پای صدور پروانه کسب یک اتحادیه در تهران نام فردی را به عنوان رییس اتحادیه قید کرد که چنین فردی وجود خارجی ندارد. براساس سندی که به اخبار صنفی رسیده است فردی از اتحادیه کله پاچه تهران با ارائه اسناد و مدارک درخواست پروانه کسب کرده است سامانه نوین اصناف […]

اخبار صنفی- سامانه نوین اصناف پای صدور پروانه کسب یک اتحادیه در تهران نام فردی را به عنوان رییس اتحادیه قید کرد که چنین فردی وجود خارجی ندارد.
براساس سندی که به اخبار صنفی رسیده است فردی از اتحادیه کله پاچه تهران با ارائه اسناد و مدارک درخواست پروانه کسب کرده است سامانه نوین اصناف هم در پایان اقدام به صدور پروانه کسب برای متقاضی کرد.
نکته جالب توجه درج نام فردی به عنوان رییس اتحادیه است. در پای پروانه کسب نام سلیم ساسانی به عنوان رییس اتحادیه درج شده است در حالی که رییس اتحادیه کله پاچه تهران آقای احمدیان است.
لطفا قشنگ به پروانه کسب صادره دقت کنید. کمیسیون نظارت شهرستان تهران و رییس اتحادیه اش آقای احمدیان است. اگر قصد داشتند برای شهرستان شمیرانات پروانه کسب صادر کنند باید کمیسیون نظارت شهرستان شمیرانات قید می شد.
واین تازه شروع گاف و خطاهای است که در سامانه نوین اصناف خود نمایی می کند.
رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه هستند.
اگر مدیر سامانه نوین اصناف تمایل داشتند توضیح دهند چطور برای آدرسی در محدوده شهرستان شمیرانات پروانه کسب کمیسیون نظارت تهران صادر کردند که رییس اتحادیه اش رییس اتاق اصناف کرمانشاه است؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.