تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
5
در همان ابتدا باید جدی باشند

تصویب بودجه اتاق اصناف ایران بدون بررسی دقیق هیات نمایندگان اصناف؛گام اول و تصمیم آگاهانه

  • کد خبر : 1935
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
تصویب بودجه اتاق اصناف ایران بدون بررسی دقیق هیات نمایندگان اصناف؛گام اول و تصمیم آگاهانه

بودجه و تعیین نماینده اصناف در هیات اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران مهمترین دستورکار اولین اجلاس هیات نمایندگان دور سوم اصناف کشور است که در اجلاس ده روز آینده بررسی خواهدشد. بیش از ٧٠درصد نفرات پارلمان اتاق اصناف ایران در دور سوم نفرات جدیدی هستند که با اجرای تبصره یک ماده ٢٢ قانون […]

بودجه و تعیین نماینده اصناف در هیات اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران مهمترین دستورکار اولین اجلاس هیات نمایندگان دور سوم اصناف کشور است که در اجلاس ده روز آینده بررسی خواهدشد.
بیش از ٧٠درصد نفرات پارلمان اتاق اصناف ایران در دور سوم نفرات جدیدی هستند که با اجرای تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی و همچنین اجرای ماده ٣۵ قانون نظام صنفی به هیات رییسه های اتاق اصناف در سراسر کشور راه یافتند.
در مطلب فقط می خواهیم توجه اعضای هیات نمایندگان پارلمان اصناف ایران را فقط به سه موضوع در بودجه سال ١۴٠١ و همچنین بودجه سال ١۴٠٢ اتاق اصناف ایران جلب نماییم زیرا هرچی در این اجلاس تصویب شود با رای شما که مدعی بودید اتاق اصناف ایران برنامه نداشته و حالا شما آمدید تا مو را از ماست بیرون بکشید:
١- آقایان و بانوان عضو پارلمان اصناف ایران آیا نمی خواهید بدانید کمیسیون تخصصی املاک سالیان چند میلیارد تومان در آمد دارد وهزینه کردش کجاست؟ تا کنون این درآمد هنگفت هرساله چگونه هزینه شد؟
٢- آیا خبردارید کدام شرکت بیمه تکمیلی تمام بازرسان اصناف در کشورو کارکنان اتاق را انجام داده ومی دهد ونحوه انتخاب شرکت بیمه گر چگونه است؟
٣- شما که می خواهید به بودجه رای بدهید آیا از ریز در آمد و هزینه خبردارید؟ آیا برای شما حداقل یک ماه قبل ارسال شد؟ آیا می دانید خود شمایی که می خواهید به بودجه اتاق اصناف ایران رای بدهید چون رییس اتحادیه هستید اگر همینگونه بودجه پیشنهاد بدهید مقصر بوده وحتی می توان شما را اسقاط شرایط کرد؟ آیا می دانید اگر اسقاط شرایط شوید هیات رییسه اتاق اصناف ایران چکار می کنند؟ آیا فکر می کنید با حذف شما آنها زانوی غم بغل می کنند؟
البته در حوزه پژوهش حتما در خصوص هزینه کرد بودجه جویا شوید که توسط چه کسانی وچگونه هزینه شد؟ سند بخواهید فقط به مطالب درج شده در کتاب گزارش عملکرد چهار ساله اکتفا نکنید که این کتاب را روابط عمومی با هنری که داشت زیبا نوشت.
دقت کنید چون از همین ابتدا هر مصوبه اجلاسی که رای می دهید نشان دهنده عملکرد خودتان در اتاق اصناف ایران و شهرتان است.
پیشاپیش برای شما که سکوت نمی کنید آگاهانه تصمیم می گیرد وبرایرتغییر کامل هیات رییسه اتاق اصناف ایران آماده رایردان در انتخابات هیات رییسه و بودجه پیشنهادی هیات رییسه فعلی اتاق اصناف ایران می شوید خوشآمد می گوییم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.