تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
2

بیت‌کوین ۶۹ هزار دلار ی

  • کد خبر : 3474
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
بیت‌کوین ۶۹ هزار دلار ی

تحلیل‌گری که به‌درستی سقوط بازار ارز دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بود، خبر از بیت‌کوین بالای ۶۹ هزار دلار می‌دهد تحلیلگری که به درستی سقوط بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ را پیش‌بینی کرده بود، حال پیش‌بینی خود برای زمان رسیدن بیت‌کوین (BTC) به بالاتر از سقف تاریخی پیشین را اعلام کرد. این […]

تحلیل‌گری که به‌درستی سقوط بازار ارز دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بود، خبر از بیت‌کوین بالای ۶۹ هزار دلار می‌دهد
تحلیلگری که به درستی سقوط بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ را پیش‌بینی کرده بود، حال پیش‌بینی خود برای زمان رسیدن بیت‌کوین (BTC) به بالاتر از سقف تاریخی پیشین را اعلام کرد. این تحلیلگر مستعار که با نام «Dave the Wave» شناخته می‌شود، به ۱۴۰ هزار دنبال کننده توییتر خود می‌گوید که بازار نزولی فعلی بیت‌کوین و اصلاح آن از بالاترین سطح در سال ۲۰۲۳ احتمالا حداقل تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
به گزارش اخبارصنفی و به نقل از «dailyhodl»، تحلیلگری که به درستی سقوط بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ را پیش‌بینی کرده بود، حال پیش‌بینی خود برای زمان رسیدن بیت‌کوین (BTC) به بالاتر از سقف تاریخی پیشین را اعلام کرد.
این تحلیلگر مستعار که با نام «Dave the Wave» شناخته می‌شود، به ۱۴۰ هزار دنبال کننده توییتر خود می‌گوید که بازار نزولی فعلی بیت‌کوین و اصلاح آن از بالاترین سطح در سال ۲۰۲۳ احتمالا حداقل تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
او از نسخه خودش از منحنی‌های رشد لگاریتمی (LGC) استفاده می‌کند، که تلاش می‌کند تا بالا و پایین‌های کلان بیت‌کوین را پیش‌بینی کند و در عین حال نوسانات و نویز میان‌مدت را فیلتر کند. در حال حاضر، بیت کوین نزدیک به انتهای LGC تحلیلگر معامله می‌شود که هنوز در «منطقه خرید» است.
او می‌گوید که بیت‌کوین تا سال آینده می‌تواند اندکی کاهش یابد و تا اواسط سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح خود یعنی بالای ۶۹,۰۰۰ دلار برسد.
این تحلیلگر محبوب می‌گوید که علاوه بر پیشنهاد LGC که صعود جدیدی برای بیت کوین را پیشنهاد می‌کند، واگرایی میانگین متحرک ماهانه همگرایی (MACD) که یک شاخص حرکت بلندمدت است، نیز صعودی شده است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.