تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
5
رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان انتخاب شد

اقدام آموزشی رییس اتاق اصناف اصفهان در آخرین گام

  • کد خبر : 2012
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
اقدام آموزشی  رییس اتاق اصناف اصفهان در آخرین گام

رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف اصفهان در آخرین اقدام ماندگارش طوری انتخابات اتحادیه خود را هدایت کرد که در همان مرحله اول به حدنصاب رسید با اینکه با این انتخابات از ریاست اتاق کنارمی رفت. به گزارش خبرنگار مالی چی پرس انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اصفهان دوم بهمن ماه برگزارشد و حجازی به عنوان رییس […]

رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف اصفهان در آخرین اقدام ماندگارش طوری انتخابات اتحادیه خود را هدایت کرد که در همان مرحله اول به حدنصاب رسید با اینکه با این انتخابات از ریاست اتاق کنارمی رفت.
به گزارش خبرنگار مالی چی پرس انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اصفهان دوم بهمن ماه برگزارشد و حجازی به عنوان رییس اتحادیه انتخاب شد.
رسول جهانگیری رییس تا قبل از این رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان بود و به تبع آن رییس اتاق اصناف اصفهان تاالان است واگر این انتخابات به تعویق می افتاد جهانگیری حداقل تا خرداد ماه سال بعد می توانست رییس اتاق اصناف باشد. اما جهانگیری روز دوم بهمن انتخابات را به گونه ای هدایت کرد تا به حدنصاب برسد.
رسول جهانگیری شاید به لحاظ قانونی حداکثر دو هفته دیگر رییس اتاق اصناف اصفهان باشد ولی اقدام تحسین برانگیزش در برگزاری انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اصفهان آخرین اقدام ماندگارش است که درسی بزرگ برای سایر افرادی است که مشمول تبصره یک ماده ٢٢هستند.
راستی با این شرایط آیا جایگزین رسول جهانگیری در هیات رییسه اتاق اصناف ایران از سوی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف قبلاً از پایان بهمن ماه معرفی خواهدشد؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.