تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
8
اتاق اصناف فارس الگوی همکاری اصناف در کشور

اصناف فارس نمونه همدلی در اصناف کشور

  • کد خبر : 2206
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
اصناف فارس نمونه همدلی در اصناف کشور

اخبار صنفی – هیات نمایندگان استان فارس با همکاری وهمدلی یکدیگر گام های مهمی را برای اصناف شیراز واستان فارس رقم زدند که می تواند الگوی مناسب برای نقشه راه اصناف کشور باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی – بر اساس قانون نظام صنفی رئیس اتاق اصناف مرکز استان وظیفه دارد تا برای […]

اخبار صنفی – هیات نمایندگان استان فارس با همکاری وهمدلی یکدیگر گام های مهمی را برای اصناف شیراز واستان فارس رقم زدند که می تواند الگوی مناسب برای نقشه راه اصناف کشور باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی – بر اساس قانون نظام صنفی رئیس اتاق اصناف مرکز استان وظیفه دارد تا برای هماهنگی وهمکاری بین اصناف استان نسبت به برگزاری جلسات و هماهنگی هیات رئیسه اتاق اصناف شهرهای هر استان اقداماتی را به عمل آورد. این مهم در استانهای کشور حداقل بعد از سال ۹۲ تا الان مغفول مانده است .
استان فارس تنها استانی است که نسبت به اجرای قانون نظام صنفی به طور کامل هماهنگی وهمکرای را بکدیگر دارند. این مهم در همکاری هیات نمایندگان اتاق اصناف استان فارس کاملا ملموس ومشهود است. دبیرخانه هیات نمایندگان اصناف استان فارس در ساختمان اتاق اصناف شیراز مستقر است وجلسات مستمر ماهیانه دارند .برای هر اقدامی که مربوط به اصناف استان فارس باشد برنامه وهدف مشخصی را دنبال می کنند.
ریاست هیات نمایندگان اصناف استان فارس را علیرضا رعنایی برعهده دارد . وی که عضئو منتخب هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در دور هشتم است ریش سفید اصناف استان است. همه هیات رئیسه و هیات مدیره اتحادیه های صنفی در استان برایش احترام خاصی قائل هستند وهمین موضوع تبدیل به همدلی ویژه و خاص در اصناف استان شده است.
همدلی و همراهی مدیران حوزه اصناف که سمت های کشوری داشتند با هیات نمایندگان اصناف استان فارس موجب شده است تا در شیراز مشکل شهرداری که در سراسر کشور به یک تهدید برای اصناف تبدیل شده است در شیراز به یک فرصت درآمد زایی تبدیل شود . این موضوع تنها یک نمونه مهم و اجرایی از همدلی وهمراهی وهمکاری اصناف استان فارس است.
بدوت تردید ساختمان اتاق اصناف شیراز را هیچ یک از اتاق های اصناف کشور ندارند و این موضوع نمونه دیگری از همکاری های صنفی در استان می باشدکه موجب سربلندی برای اصناف استان است .
با اقداماتی که هیات رئیسه اتاق اصناف شیراز با همراهی وهمدلی هیات مدیره اتحادیه های صنفی شیراز وهیات نمایندگان استان انجام داده ومی دهد می توان گفت پس می شود در هراستان هیات نمایندگان اتاق اصناف آن استان نقش موثری در رشد و ارتقا جایگاه اصناف آن استان داشته باشد.
همه اتاق های اصناف در شهر های هر استان به خوبی می دانند که مصوبات کمیسیون های نظارت هر شهر باید در کممیسیون نظارت استان که رئیس ونایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان عضو آن هستند به راحتی در رفع مشکلات صنفی ومصوبات مدنظر نقش افرینی کنند.
به این ترتیب پیشنهاد می گردد سایر استانها با نمونه گرفتن نحوه مدیرتی همکاری هیات نمایندگان اصناف استان فراس نسبت به اجرای قانون نظام صنفی همکاری وهمدلی را تجربه کنند .

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.