تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
6
آغاز رقابت های انتخاباتی هیأت رییسه اتاق اصناف ایران

استقبال از ورود چهره‌ های جدید برای حضور در هیات رییسه اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 1998
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
استقبال  از ورود چهره‌ های جدید برای حضور در هیات رییسه اتاق اصناف ایران

هم زمان با برگزاری اولین اجلاس سراسری دور هشتم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران ، فرصت و زمینه تشکیل برخی نشست ها ، تبادل نظر و انعکاس تجربیات متقابل را در حاشیه این اجلاس ، برای منتخبین اصناف کشور بوجود آورد. به طور قطع رقابت برای انتخابات امری بدیهی است اما نوع بهره برداری از […]

هم زمان با برگزاری اولین اجلاس سراسری دور هشتم هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران ، فرصت و زمینه تشکیل برخی نشست ها ، تبادل نظر و انعکاس تجربیات متقابل را در حاشیه این اجلاس ، برای منتخبین اصناف کشور بوجود آورد.
به طور قطع رقابت برای انتخابات امری بدیهی است اما نوع بهره برداری از این اجلاس برای انتخابات برای برخی نامناسب بود به گونه ای که عده زیادی آن را نوعی توهین به خودشان تلقی کردند هرچند که اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران سعی کردند فرصت را به اعضای اجلاس بدهند تا همدیگر را بشناسند.
در کنار تشریح جزییات بودجه سال ۱۴۰۲ اتاق ، بحث قابل توجه و محور اکثر نشست ها گمانه زنی هایی برای حضور و یا عدم حضور برخی چهره های مطرح صنفی در انتخابات پیش روی اتاق اصناف ایران بود.
یکی از کاندیداهای احتمالی به صورت مستقیم آغاز به تبلیغات انتخاباتی زودرس نمود و به برخی از نمایندگان وعده اعلام و ارسال لیست کاندیداها و تیم همراه خود را به صورت علنی ابراز کرد.
فارغ از اینکه اعلام لیست از پیش تعیین شده انتخاباتی و تحمیل سلایق و علایق فردی به هیات نمایندگان که خود عصاره و سرآمد صنوف شهر واستان هایشان هستند ، رفتاری عقلانی هست یا خیر، جای تحلیل های تخصصی دارد که در آینده نزدیک به آن خواهیم پرداخت.
اما موضوع قابل توجه حضور یکی از افراد شاخص صنفی برای اولین بار در محل هتل بود. این حضور صرف نظر از رعایت آداب میزبانی ، بیانگر تمایل ایشان برای ورود به عرصه انتخابات است که در صورت چنین رخدادی ، تنور انتخابات اتاق اصناف ایران بیش از پیش داغ خواهد شد.
بدون تردید حضور و رقابت چهره های جدید و شاخص برنامه مدار ، خوش سابقه و قانونمند در عرصه انتخابات به تعالی و توسعه اصناف کمک شایانی خواهد نمود.
آنچه که مسلم است این بار ترفندهایی خاصی نظیر (نه به تهران) هرگز جوابگویی خواست و اراده تفکرات جوانی که عضو اجلاس اتاق اصناف ایران نیست وبه فردی از تهران رای می دهند که خرد جمعی و اجرای نظرات نمایندگان اصناف در اتاق اصناف ایران اصلی ترین برنامه کاری او باشد. نه اینکه بعداز چهار سال حضور در هیات رییسه اتاق اصناف ایران تازه یادش بیفتد که مشکلاتی هم وجود دارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.