تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3

اجلاس اتاق اصناف ایران با حاشیه های جدید

  • کد خبر : 4107
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
اجلاس اتاق اصناف ایران با حاشیه های جدید

و۹اخبار صنفی- اجلاس اتاق اصناف ایران که با حضور بیش از ۱۱۰نفر از هیات نمایند گان اصناف استانها تشکیل شد، حاشیه های داشت که جالب توجه بود. – حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد ودارایی دولت سیزدهم در جمع نمایندگان اصناف کشور در کناردکتر حسنپور رییس سازمان بسیج اصناف کشور دکتر شاهمیرزایی معاون وزیر صمت و […]

و۹اخبار صنفی- اجلاس اتاق اصناف ایران که با حضور بیش از ۱۱۰نفر از هیات نمایند گان اصناف استانها تشکیل شد، حاشیه های داشت که جالب توجه بود.
– حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد ودارایی دولت سیزدهم در جمع نمایندگان اصناف کشور در کناردکتر حسنپور رییس سازمان بسیج اصناف کشور دکتر شاهمیرزایی معاون وزیر صمت و فرید زاده رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان به همراه علامعلی مهدوی رییس دبیرخانه هیات عالی نظارت براصناف وزارت صمت یکی از نکات جالب توجه بود.
– رییس و هیات رییسه اتاق اصناف ایران در جمع همکارانشان نزد مسسولان دولتی مشکلات اصناف را همراه با راهکارها با وزیر اقتصاد و معاونین وزیر صمت مطرح کردند.
– نانینو که یکی از مشکلات جدی نانوایان ومردم به شمار می رود موضوع بسیار جدی و حساسی بود که هم در حضور وزیر اقتصاد و ازسوی دکتر شاهمیرزایی معاون وزیرصمت به طور جدی به آن پرداخته شد و چند نفراز اعضای اجلاس که رییس اتحادیه نانوایان هستند بسیارجدی مشکل را بیان کردند و قرار شد در این خصوص اتاق اصناف ایران پیگیری کند.
– نمایندگان اصناف کشوردرزمان بررسی دستور جلسه بودجه با سامانه پیامکی در رای دادن مشارکت کردند که متمم بودجه سال ۱۴۰۲و بودجه سال ۱۴۰۳ بدون هیچ مخالفی با رای قاطع مشارکت کنندگان تصویب شد که درنوع خود بسیارمهم وقابل توجه بود.
البته که عده ای می گفتند برای اولین باربود که بودجه اتاق اصناف ایران اینگونه بدون هیچ چالش و با رای قاطع به تصویب می رسد
.
– با اعتراض شدید نانوایان دکتر شاهمیرزایی با آقای ملک تماس تلفنی برقرارکرده و سوالات نانوایان را مطرح کرد و وی ازپشت تلفن در حالی که صدایش درسالن پخش می شد توضیخاتی داد.
– متاسفانه نانوایان نتوانستند صورت مسله مشکلشان را به طورشفاف مطرح کنند وپاسخی هم که گرفتند مثل سوالشان بود.
– مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران درطول زمانی که مشکل نانوایان مطرح می شد به طورمستمر خواستارآن بود که باید مشکلات نانوایان کشور به گونه ای به سرعت رفع شود که نانوایان متضررنشوند. نسبت به این مسله با حساسیت بسیار بالا پیگیر بود.
– اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران درطول برگزاری اجلاس تعامل بسیارخوب همدیگررا درزمان‌های مختلف نشان دادند که اگرکسی آنها را نمی شناخت تصورمی کرد انگار از قبل فیلمی تهیه کرده و به جای آنها دارند دراجلاس پخش می کنند.
– اولین کتاب علمی پژوهشی واقعی اتاق اصناف ایران درحوزه نان با اطلاعات و نتایج جالب توجه به اعضای اجلاس هدیه داده شد. کتاب مذکورکه حاوی نکات علمی بسیار مهم درحوزه نانوایی های کشوراست می تواند برای اصناف در حوزه نان بسیار بسیار مفید باشد.
– از نکات جالب اجلاس صحبت های بی سانسور رییس اتاق اصناف ایران با اعضای اجلاس است . مجتبی صفایی برای اینکه اعضای اجلاس در جریان پشت پرده های برخی اقدامات باشند بسیار مودبانه و راحت و بدون سانسور با نمایندگان اصناف ایران حرف زد که شاید برای برخی شنیدن اینگونه جملات و اینطوری صحبت کردن تازگی داشته باشد.
-تفاهم‌نامه سه جانبه «اتاق اصناف ایران»، «سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان» و «معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت» در ششمین اجلاس هشتیمن دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران امضاء شد.
ششمین اجلاس هشتیمن دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، سید امیر سیاح، رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد، علیرضا شاه میرزایی، معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، غلامرضا حسن پوراشکذری رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و جمعی دیگر از مسئولان کشوری در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد
-نکته آخر ومهم اینکه، مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران که برای سخنرانان از جمع اعضای اجلاس وقت را تعیین ومدیریت می‌کرد تاکسی بیش از زمان تعیین شده صحبت نکند وقتی کشاورز رئیس اتاق اصناف شهرری ورئیس اتحادیه انبارداران در خصوص فشار شدید وخارج از توان متصدیان واحدهای صنفی از سوی نهادهای مالی و نظارتی نظیر گمرک و سایر سازمان‌های نظارتی داد سخن داد که چه تاثیری به طور مستقیم بر تعطیلی این واحدهای صنفی و اثراتش برای زندگی مردم دارد. رئیس اتاق اصناف ایران با او همراه شد تا بتواند دقیق تر مشکلات را به دکتر شاهمیرزایی معاون وزیر صمت انتقال دهد ودیگر توجهی به زمان نداشت تا جایی که برای معاون وزیر صمت مشخص شد حرف رئیس اتاق اصناف شهرری درست است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.