تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
5

آیا حباب بیت کوین در شرف ترکیدن است

  • کد خبر : 3451
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
آیا حباب بیت کوین در شرف ترکیدن است

مدیرعامل بایننس: وقتی سر و کله تیترهای ضد بیت‌کوین پیدا می‌شود، به کف قیمتی رسیده‌ایم چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، از برخی صحبت‌های گمراه کننده در توییتر انتقاد کرد که ادعا می‌کنند بیت‌کوین حباب دارد. ژائو به نقل از یک مقاله خبری با عنوان «آیا حباب بیت کوین در شرف […]

مدیرعامل بایننس: وقتی سر و کله تیترهای ضد بیت‌کوین پیدا می‌شود، به کف قیمتی رسیده‌ایم
چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، از برخی صحبت‌های گمراه کننده در توییتر انتقاد کرد که ادعا می‌کنند بیت‌کوین حباب دارد. ژائو به نقل از یک مقاله خبری با عنوان «آیا حباب بیت کوین در شرف ترکیدن است» اعلام داشت پس از هر افت ناگهانی قیمت بیت‌کوین دوباره سر و کله این دست مقالات و نوشته‌ها پیدا می‌شود.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «bitcoinsistemi»، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، از برخی عناوین گمراه‌کننده در توییتر انتقاد کرد که ادعا می‌کنند بیت کوین حباب دارد.
ژائو به نقل از یک مقاله خبری با عنوان «آیا حباب بیت کوین در شرف ترکیدن است» اعلام داشت پس از هر افت ناگهانی قیمت بیت‌کوین دوباره سر و کله این دست مقالات و نوشته‌ها پیدا می‌شود.
به ویژه، برخی از رسانه های خارجی بزرگ در گذشته با هر افت ناگهانی قیمت بیت کوین، چنین تیترهایی را مطرح می کردند و این موضوع به موضوع تمسخر جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.
اخبار رسانه‌های سنتی «آیا حباب بیت‌کوین می‌ترکد» تاکنون نشان‌دهنده پایین آمدن قیمت بیت‌کوین بوده است.
قابل توجه‌ترین بخش این بود که ژائو گفت که چنین خبری یک نشانه است. این دیدگاه در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که چنین اخبار «حبابی» نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. چانگ پنگ ژائو احتمالاً به این موضوع اشاره می‌کرد.
به‌نظر مدیرعامل بایننس چنین اخباری یک نشانه است چراکه خبر از این می‌دهد قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.