تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
5
قانون نظام‌صنفی اصلاح نشده است

کمیسیون نظارت فومن آیا از قانون نظام‌صنفی دیگری تبعیت می کند؟

  • کد خبر : 675
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کمیسیون نظارت فومن آیا از قانون نظام‌صنفی دیگری تبعیت می کند؟

در اتحادیه های صنفی شهرستان فومن که بعضی از اتحادیه هاچهارسال است انتخابات برگزارنکردند. برخی افراد که چندین دوره است عضو هیات مدیره اتحادیه هستند دوباره ثبت نام کردند. چه کسی به این افراد اذن ثبت نام داده که موجب شدند دیگر شهرها تصورکنند قانون نظام صنفی اصلاح شده است. آقای فلاح دوست درسال ۹۳درخصوص […]

در اتحادیه های صنفی شهرستان فومن که بعضی از اتحادیه هاچهارسال است انتخابات برگزارنکردند. برخی افراد که چندین دوره است عضو هیات مدیره اتحادیه هستند دوباره ثبت نام کردند. چه کسی به این افراد اذن ثبت نام داده که موجب شدند دیگر شهرها تصورکنند قانون نظام صنفی اصلاح شده است.
آقای فلاح دوست درسال ۹۳درخصوص موضوع ثبت نام نکردن در هیات رییسه اتاق اصناف برای کسانی که اعتبارنامه به دیوان عدالت اداری شکایت کرد اما اصلا پیگیر نکرد وهیچ سند مخالفی هم نداد وبه دلیل پیگیری نکردن هم ‌شکایتش رد شد.
حالا چنبن تصور می شود که این رای به نفعش صادرشد پس می تواند انتخابات اتحادیه شرکت کند. برخی افراد که بیش از ۲۰ سال است عضو هیات رییسه هستند درانتخابات ثبت نام کردند. از شهرهای مجاور نیز با خبرنگارما تماس کرفته ومی پرسند ایا رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری باطل شد؟ آیا برای قانون نظام صنفی درپشت پرده اتفاقی افتاده که کسی خبرندارد؟
درپاسخ به همه این سوالات باید گفت رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری وماده ۲۲ قانون نظام‌صنفی به جای باقیست وهیچ تغییری نمردهداست داصلا هم طرح اصلاح قانون نظام‌صنفی در صحن علنی مجلس انقلابی مطرح نیست. ودودوره ای ها نه تنها از اتحادیه بلکه از حضور درهمه جا حذف می شوند. اما اینکه کمیسیون نظارت براصناف فومن براساس کدام‌قانون می خواهد به افراد مشمول ماده ۲۲قانون نظام صنفی و مشمول رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری اجازه حضور درانتخابات بدهد را خودشان باید پاسخگوی شورای تخلفات اداری وزارتخانه هایشان باشند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.