تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
8
طنز نوشته خبرنگار خالی چی پرس

من میخام پول بدهم چرا نمی گیرید!

  • کد خبر : 998
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
من میخام پول بدهم چرا نمی گیرید!
طنز نوشته های خبرنگار مالی چی پرس با عنوان خبرنگار "خالی چی پرس " موضوعات مختلف اصناف را به طنز کشیده ومی خواهد درددلهای مردم را با قلم شیوایش به گوش مسئولان برساند. مطالب طنز خبرنگار خالی چی پرس را در مالی چی پرس بخوانید.

سلام
خدا اموات استاد شکری را قرین رحمت نماید که باعث شد جرقه ی خالی چی پرس در ذهن من بخورد و متولد شود چون حالا که فکر میکنم چقدر این نام با مسمی هست چون در خیلی از جاها بابت چیزهای خالی پول دریافت میشود..

اولینش همین مسئله ی پروانه کسبهای الکترونیکی که قبلا مدتی خودش نیامد اما پولش به اجبار ستانده شد بعد از مدتی و در پی اعتراضات جسته و گریخته یک خط در میان آمد و تا اینکه به سلامتی و دل خوش و از روی سرخوشی هزینه دوبرابر و رقم ۲۰ هزار تومان ناقابل مصوب گردید که همین قطره ی ناچیز وقتی ضرب در سه میلیون (۳۰۰۰/۰۰۰) واحد صنفی بشود رقم گنده ی شصت میلیارد (۶۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) تومان را تشکیل میدهد و حالا باید دیده شود یعنی مجبوریم ببینیم اما دیده نمیشود یا ما نمیبینیم یا کسانی میبینند که باید ببینند نمیدانم و اصلا بما چه مربوط است که فضولی کنیم حتما در جا و محلی مناسب هزینه میشود..

مورد دومی که حداقل برای من خبرنگار خالی چی پرس ملموس بوده هزینه ی برگزاری کلاسهای مکاسب در شهر خودم بوده که از اواخر سال ۹۸ به یمن ورود بیماری پر خیرو برکت کرونا تعطیل شده اما دریافت هزینه تعطیل نشده و دو سه جلد کتاب به اعضای متقاضی میدهند و یک مدرک چاپی و تا اوایل امسال ۹۰ هزار تومان دریافت مینمودند که بابت همین کلاسهای خالی دیدند ۹۰ هزار تومان هم نمیصرفد و مصوب نمودند ۲۵۰ هزار تومان دریافت شود حال نمیدانم در شهرهای دیگر هم بابت کلاسهای خالی پول میگیرند یا خیر؟

سالها هست که در گوشه و کنار شهر تابلو زده اند که با شرایط راحت دیپلم بگیرید و فقط شهریه مهم است و دیپلمه ها تعدادشان زیاد شده و الحمدلله در هر محفلی که افراد جمع میشوند به لطف دریافت هزینه ها همه پسوند نامشان یا دکتر است و یا مهندس علی الخصوص مسئولان چه در سازمانهای دولتی و چه در نهادهای خصوصی و خب این کلید راهی شده که بشود با پرداخت هزینه مشکل مدرک حل شود که الحمدلله شده است..

و خب ما هم با مغزی خالی از تفکر و تعقل خالی چی پرس را تشکیل داده و ببینیم در کجاها پولی بابت خالی بودن پرداخت یا دریافت میشود تا اقلا حالا که همه چیز خالیست صفحه ی خبری ما خالی نباشد..

اخبار و تحلیلهای خالی را در خالی چی پرس دنبال نمائید…

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.