تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
4
وکیل سابق کمیسیون بورس آمریک

مشکل از قانون است!

  • کد خبر : 2817
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
مشکل از قانون است!

وکیل سابق کمیسیون بورس آمریکا: از حملات شخصی به گنسلر دست بردارید، مشکل از قانون است! جان رید استارک، وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از گری گنسلر، رئیس فعلی آژانس، با توجه به انتقاداتی که در ماه‌های اخیر در مورد رویکردش در تنظیم ارزهای دیجیتال با آن مواجه شده، دفاع […]

وکیل سابق کمیسیون بورس آمریکا: از حملات شخصی به گنسلر دست بردارید، مشکل از قانون است!
جان رید استارک، وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از گری گنسلر، رئیس فعلی آژانس، با توجه به انتقاداتی که در ماه‌های اخیر در مورد رویکردش در تنظیم ارزهای دیجیتال با آن مواجه شده، دفاع کرده است.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «finbold»، جان رید استارک، وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از گری جنسلر، رئیس فعلی آژانس، با توجه به انتقاداتی که در ماه‌های اخیر در مورد رویکردش در تنظیم ارزهای دیجیتال با آن مواجه شده، دفاع کرده است.
استارک در توییتی در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) نوشت نیاز به رویکرد متمرکزتری برای بحث در مورد مقررات ارزهای دیجیتال وجود دارد و از افراد می‌خواهد به جای توهین و حمله به گنسلر، بر قانون تمرکز کنند.
او گفت:
«زمان آن است که به حقایق و قوانین در مورد مواضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار حمله کنیم و از حملات شخصی به رئیس SEC یا کارکنان SEC دست برداریم.»
استارک با اقتباس از زمان خود به عنوان رئیس دفتر اجرای اینترنت SEC، جایی که به مدت ۱۱ سال در آن خدمت کرد، بر اهمیت تعامل با سهامداران صنعت برای درک دیدگاه‌های آن‌ها تأکید کرد.
وی تصریح کرد:
«این گونه تعاملات در حیطه شرح وظایف وی بوده و فاقد هرگونه رفتار غیراخلاقی است. استارک اظهار داشت که گنسلر باید از همان اصل برخوردار باشد، زیرا او همچنین باید با نمایندگان صنعت تعامل داشته باشد تا وظایف خود را به طور مؤثر انجام دهد.»

اظهارات استارک توسط مقاله‌ای از جیک چروینسکی، مشاور عمومی آزمایشگاه‌های کامپاند، که از گنسلر خواسته بود خود را از تصمیم‌گیری اجرایی مرتبط با ارزهای دیجیتال کنار بگذارد، مطرح شد. چروینسکی استدلال کرد که رئیس SEC «به اشتباه پیش داوری کرده است که همه دارایی‌های دیجیتال اوراق بهادار هستند.»
استارک استدلال کرد که کمیسر پیرس، درست مانند گنسلر، موقعیت خود را به عنوان کمیسر SEC به دست آورد.
او گفت: «تا زمانی که با الزامات اخلاقی سازگار باشد و او یک وکیل فوق اخلاقی و رهبر متفکر است، شایسته آن است که هر زمان که بخواهد، دیدگاه و مواضع خود را مطرح کند.»
قابل ذکر است که این اولین باری نیست که استارک از گنسلر دفاع می‌کند استارک قبلا تاکید کرده بود که سرکوب مقررات ارز دیجیتال در ایالات متحده تازه شروع شده است و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که از بازار خارج شوند. او معتقد است که تلاش‌های اجرایی SEC دقیق و هدفمند بوده است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.