تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
4
دیوان عدالت اداری رای داد

صدور دستور فوری توقف برکناری رییس اتحادیه میوه و تره بار ؛دارایی نژادبرمی گردد؟!

  • کد خبر : 1710
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
صدور دستور فوری توقف برکناری رییس اتحادیه میوه و تره بار ؛دارایی نژادبرمی گردد؟!

پس از بررسی شکایت مصطفی دارایی نژاداز رییس سازمان صمت ورییس کمیسیون نظارت بر اصناف استان تهران رییس شعبه ٣۵ دیوان عدالت اداری حکم به توقف فوری اجرای مصوبه کمیسیون داد. براساس این گزارش در شهریورماه ١۴٠١ کمیسیون نظارت بر اصناف تهران مصطفی دارایی نژاد رییس وقت اتحادیه میوه و تره بار تهران را اسقاط […]

پس از بررسی شکایت مصطفی دارایی نژاداز رییس سازمان صمت ورییس کمیسیون نظارت بر اصناف استان تهران رییس شعبه ٣۵ دیوان عدالت اداری حکم به توقف فوری اجرای مصوبه کمیسیون داد.
براساس این گزارش در شهریورماه ١۴٠١ کمیسیون نظارت بر اصناف تهران مصطفی دارایی نژاد رییس وقت اتحادیه میوه و تره بار تهران را اسقاط شرایط وبرکناری کرد.
دلیل اسقاط شرایط دارایی نژاد بر اساس مدارک موجود این بود که وی با یکی از بانک ها مشکل مالی دارد که در دادگاه در حال بررسی است. با این دارایی نژاد دارای دسته چک بوده و درحال فعالیت بوده پدر حال حاضر نیز دارد.
با مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف تهران مصطفی دارایی نژاد را از ریاست هیات مدیره اتحادیه مهرماه برکنار کردند. وی بلافاصله از رییس سازمان صمت که رییس کمیسیون نظارت بر اصناف تهران است به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. رییس شعبه نیز پس از بررسی مدارک طی صدور حکمی دستور توقف فوری اجرای مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف تهران را داد.
حالا سازمان صمت و کمیسیون نظارت بر اصناف تهران باید این حکم را فوری اجرا کند.
نکته جالب و مهم اینکه نتیجه مشاهدات و بررسی اخبار قیمت میوه در میدان تره بار بزرگ تهران گویای آن است که از ابتدای مهرماه جز در زمینه مرکبات شاهد افزایش حداقل ٢٠درصد قیمت ها بودیم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.