تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
4
کمیسیون های نظارت بی توجه به دبیرخانه هیات عالی نظارت

سازناکوک کمیسیون نظارت در حمایت از افراد خاص در اتاق اصناف ؛ قانونی که می لنگد

  • کد خبر : 798
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
سازناکوک کمیسیون نظارت در حمایت از افراد خاص در اتاق اصناف ؛ قانونی که می لنگد
در تمام کشور اتحادیه مشاوران املاک جزو صنوف توزیعی است اما کمیسیون نظارت ایلام بدون توجه به نامه دبیرخانه هیات عالی نظارت تصمیم گرفته است رئیس اتحادیه مشاوران املاک به عنوان عضو هیات رئیسه تولیدی وارد اتاق اصناف شود . دلیلش چه می تواند باشد؟

براساس تقسیم بندی واضح وآشکار درکل کشور فعالیت فعالان صنف مشاوران املاک توزیعی وخدماتی است. این موضوع از اول تاریخ اصناف تالان برای همگان روشن بوده واصلا کسی به موضوعی فکر نمی کرد.
ماجرا از زمانی جالب شد که مقرر شد انتخابات میان دوره ای هیات رئیسه اتاق اصناف ایلام برای جایگزینی عضو اصلی وعلی البدل صنوف تولیدی برگزار شود. از انجایی که عضویت در یهات رئیسه برای همه جذاب است هرچند که ادعا می کنند جیزی برایشان ندارد اما در یک اقدام باور نکردنی کمیسیون نظارت از دبیرخانه هیات عالی نظارت استعلام گرفته است که آیا اتحادیه مشاوران املاک تولیدی است یا توزیعی؟
اینکه اعضای کمیسیون نظارت تااین حد نسبت به قوانین صنفی بی اطلاع هستند و بریا اصناف تصمیم می یرند جای سوال بزرگ استن که ادارت مربوطه باید پاسخگوباشند. اما نکته اینجاست که در تاریخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ طی نامه ای جواب کمیسیون نظارت ایلام را داد وگفت ماهیت وعملکرد اتحادیه مشاروان املاک توزیعی وخدماتی است.
علی رغم پاسخ دبیرخانه هیات عالی نظارت به رییس سازمان صمت ایلام می گوید که کمیسیون نظارت ایلام درسال ۹۶اعلام کرده است که اتحادیه مشاوران املاک ت‌ولیدی است متن این مصوبه را اطلاع رسانی کنید. سپس انتخابات برگزار شد و فرد مورد نظر وارد هیات رئیسه شد وحالا هرچی صنوف تولیدی فریاد می زنند که این اتحادی هدر کشور توزیعی است آنچه به جایی نرسد فریاد است.
آقایان تصمیم ساز وتصمیم گیر یکبار برای همیشه تکلیف دانش اعضای کیمسیون نظارت را در حوزه قانون نظام صنفی قبل از خضور در جلسات بسنجید. دبیرخانه هیات عالی نظارت در حال حاضر متاسفانه ارسال نامه های دوپهلو همانند سال قبل را شروع کردن هاست که جادارد رئیس دبیرخانه هیات عالی نظارت به این موضوع ورود کند.
اگر اتحادیه مشاوران املاک تولیدی است چرا اقای جهانگیری که رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان است از سهمیه توزیعی در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران عضو است؟ چرا وزارت صمت به این موضوع واکنش نشان نمی دهد؟ اگر اتحادیه مشاوران املاک توزیعی است چرا نایب رئیس اتاق اصناف ایلام از سهمیه تولیدی استفاده می کند؟ آیا این اقدامات پشت پرده دارد؟ اصلا در کمیسیون های نظارت ملاک رای دادن به مصوبات چیست وتوان کیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.