تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
9
بانوی مدیر صنفی با بهترین رزومه علمی و پژوهشی

دوبانو در جمع کمیسیون های نه گانه اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 3967
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
دوبانو در جمع کمیسیون های نه گانه اتاق اصناف ایران

به دنبال برگزاری انتخابات کمیسیون های نه گانه اتاق اصناف ایران تا الان فقط دوبانو در جمع ۴۵ نفر مدیران صنفی حضور یافتند. سمانه محرمی از صنف مشاوران املاک تهران و مهناز امیر معز از صنف فروشندگان پوشاک تهران دو بانوی هستند که در رقابت با دهها نفر دیگر موفق شدند در جمع مدیران صنفی […]

به دنبال برگزاری انتخابات کمیسیون های نه گانه اتاق اصناف ایران تا الان فقط دوبانو در جمع ۴۵ نفر مدیران صنفی حضور یافتند.
سمانه محرمی از صنف مشاوران املاک تهران و مهناز امیر معز از صنف فروشندگان پوشاک تهران دو بانوی هستند که در رقابت با دهها نفر دیگر موفق شدند در جمع مدیران صنفی وهیات رییسه کمیسیون های اتاق اصناف ایران راه یابند.
از نکات جالب انتخابات کمیسیون های تخصصی اتاق اصناف ایران ، خانم سمانه محرمی عضو هیات مدیره صنف مشاوران املاک تهران وعضو هیات رییسه کمیسیون تخصصی املاک ومستغلات اتاق اصناف ایران که فرزند شهید بوده و از چهره های علمی کشور است. در بررسی های صورت گرفته در بین همه داوطلبان مدیران صنفی از سراسر کشور عالی ترین رتبه با بهترین رزومه علمی و پژوهشی را کسب کرده است.
به نظر می رسد اگر اتاق اصناف ایران در یک فرخوان عمومی در گام اول از جمع مدیران صنفی و در گام دوم از دارندگان پروانه کسب فعال بخواهد رزومه علمی و پژوهشی خودشان را برای تشکیل کارگروه ویژه پژوهشی اصناف ایران بفرستند و از نخبگان اصناف برای توسعه اصناف بهره ببرد به طور قطع حرف ها برای گفتن خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.