تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
6
قدیمی های تازه وارد چه می کنند!!

حقوق های نجومی هیات رییسه اتاق اصناف ازجیب مردم

  • کد خبر : 1600
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
حقوق های نجومی هیات رییسه اتاق اصناف ازجیب مردم

افرادی که مشمول تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی هستند وحالا چند صباحی رییس و عضو هیات رییسه اتاق اصناف شدند با فرض کردن از اعضا برای خودشان حقوق نجومی واریز کردند. گزارش های دریافتی خبرنگار مالی چی پرس حاکیست که اوضاع هیات رییسه اتاق اصناف در شهر های مختلف کشور بسیار جالب توجه […]

افرادی که مشمول تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی هستند وحالا چند صباحی رییس و عضو هیات رییسه اتاق اصناف شدند با فرض کردن از اعضا برای خودشان حقوق نجومی واریز کردند.
گزارش های دریافتی خبرنگار مالی چی پرس حاکیست که اوضاع هیات رییسه اتاق اصناف در شهر های مختلف کشور بسیار جالب توجه است.
در یک شهر که اعضای هیات رییسه اتاق اصناف به کارآمدی مشهور هستند اتاق اصناف یک شهر کوچک را با ٢٧ میلیارد تومان بدهی تحویل هیات رییسه جدید دادند.
دریک شهر دیگر که دونن از اعضای هیات رییسه جدید اتاق اصناف مشمول تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی هستند وبا لطف و عنایت ویژه مسوولان شهرش رییس ونایب رییس شدند برای خودشان حقوق نجومی چندده میلیون تومانی تعیین کردند و از آنجایی که صندوق خزانه انثتاق خالی بود از یکی از اعضای واحد صنفی شهر پول قرض کردند سپس ازاین پول قرضی اول برای خودشان حقوق نجومی واریز کردند.
دریک شهر کوچک دیگر هیات رییسه جدید جوانی که آمدند اتاق را با حدود سه میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتند ولی وقتی دیدند پول نیست از جیب خودشان دارند حقوق کارمندان را می دهند و برای خودشان نمی گیرند.
در یک اتحادیه دیگر رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیه وقتی دیدند دیگر امیدی به برگشت به ریاست اتحادیه از طریق شرکت حقوقی نیست پول نقد را برای خودشان چک کشیدند بردند و حالا اتحادیه را با بدهی تحویل هیات مدیره جوان جدید دادند.
از این قبیل رخ داده های خاص در هیات رییسه اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های زیاد شده است چه کسی یا چه ارگانی باید براین موضوع نظارت کند؟
آیا واقعا در این شرایط اقتصادی واجب است برخی روساو هیات رییسه اتاق اصناف برای خودشان حقوق چند ده میلیونی تعیین بگیرند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.