تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
3

بیانیه حمایت نایب رئیس اتاق اصناف تهران از دکتر صفایی

  • کد خبر : 4203
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
بیانیه حمایت نایب رئیس اتاق اصناف تهران از دکتر صفایی

انتخابات از منظر هر کس به فراخور موقعیتی که در اجتماع دارد، متفاوت است؛ از این رو هر یک از جوامع موجود آن را فرصتی مغتنم برای تحکیم پشتوانه‌های جایگاه خود و رشد سرمایه‌های اجتماعشان می‌پندارند. اما شاید سال ۱۴۰۲ پس از سالیان سال اولین سالی باشد که جامعه بزرگ اصناف کشور توان بهره‌مندی از […]

انتخابات از منظر هر کس به فراخور موقعیتی که در اجتماع دارد، متفاوت است؛ از این رو هر یک از جوامع موجود آن را فرصتی مغتنم برای تحکیم پشتوانه‌های جایگاه خود و رشد سرمایه‌های اجتماعشان می‌پندارند.

اما شاید سال ۱۴۰۲ پس از سالیان سال اولین سالی باشد که جامعه بزرگ اصناف کشور توان بهره‌مندی از کارکردهای مثبت انتخابات را دارند و می‌توانند نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی داشته باشند که با حمایت همه جانبه جامعه صنفی از او، قابلیت تحقق آرمان‌های اصناف را فراهم آورد.

حمایت از *جناب آقای دکتر مجتبی صفایی*، رئیس اتاق اصناف ایران، به عنوان نماینده جامعه صنفی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌تواند بسیاری از معضلات را تا پیش از تبدیل شدن به بحران‌ از گردونه معادلات خارج کند و به دولتمردان نشان دهد که اقتدار اصنافیان به هنگام وحدت و همدلی تا کجاست.

لذا از کلیه اصناف و بازاریان تهران دعوت به عمل می‌آورم که با احساس وظیفه در قبال این جامعه و حضور در پای صندوق‌های رأی، طی حمایت از جناب آقای دکتر صفایی، به کارگزاری متجرب، شایسته و کارآمد از جامعه صنفی کشور رأی دهند تا علی‌رغم ایجاد فرصت برای اصلاح ساختار و ارتقای نظام صنفی کشور، طی این سازوکار اتحاد اتحادیه‌ها و یکپارچگی اعضاء آن‌ها را به نمایش گذارند.

ان‌شاالله که جناب آقای صفایی به طور قطعی به عنوان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت. با این حال همانطور که می‌دانید آرای حداکثری برای پیروزی یکی از پرسابقه‌ترین جوانان صنفی کشور و قرار گرفتن او در میان پنج نماینده اول تهران، پیروزی اصناف کل کشور تلقی می‌شود. چرا که با توجه به موقعیت استراتژیک پایتخت، همگان خواهند دانست که این حمایت‌ معنی‌دار بوده و نوعی قدرت‌نمایی‌ از جانب اصنافیان است که تداوم خواهد داشت. بنابراین کلام ایشان، کلام اصناف تلقی شده و تاثیرگذاری بسیار بیشتری از دیگر نمایندگان خواهد داشت و این مهم میسر نمی‌شود مگر با حمایت حداکثری همگی ما.

به امید آنکه از این روز سرنوشت ساز آسان عبور نکنیم و با همبستگی بی‌نهایتمان در وهله اول حیرت بیافرینیم تا در مراتب بعدی پیشرفت اقتصاد کشور و رفاه جمعی را موجب شویم.

ارادتمند
محمدرضا فرجی تهرانی
نایب رئیس اتاق اصناف تهران

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.