تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
6
انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران

اهمیت رای به لیست در انتخابات اتحادیه های صنفی کشور؛ دانش و تجربه رمز موفقیت هیات مدیره آینده اتحادیه طلاو جواهر

  • کد خبر : 921
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
اهمیت رای به لیست در انتخابات اتحادیه های صنفی کشور؛ دانش و تجربه رمز موفقیت هیات مدیره آینده اتحادیه طلاو جواهر

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران در روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی برگزار می شود. اعضای اتحادیه اتحادیه طلا و جواهر تهران بعنوان یکی از قدیمی ترین اتحادیه های طلا و جواهر کشور هم اکنون دارای بیشترین اعضا در بین سایر اتحادیه های طلا […]

انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران در روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی برگزار می شود. اعضای اتحادیه
اتحادیه طلا و جواهر تهران بعنوان یکی از قدیمی ترین اتحادیه های طلا و جواهر کشور هم اکنون دارای بیشترین اعضا در بین سایر اتحادیه های طلا و جواهر نیز می باشد و انتخابات این اتحادیه همیشه با حضور حداکثری و تعداد بالای اعضا برگزار می گردد. آخرین دوره انتخابات این اتحادیه در سال ۱۳۹۶ برگزار شد و سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا به سال ۱۴۰۱ موکول شد.

انتخابات جدید طبق اعلام هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی تهران در هتل فردوسی برگزار خواهد شد و اعضای صنفی با داشتن اصل کارت ملی و تصویر جواز خود می توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ به هتل فردوسی می توانند مراجعه کنند و اعضای ۷ نفره هیات مدیره و یک بازرس اتحادیه طلا و جواهر تهران را انتخاب و رای خود را در صندوق رای بیاندازند.

طبق قانون فقط صاحب پروانه کسب می تواند در انتخابات شرکت کند و سایر اعضای خانواده، شریک یا وکیل وی نیز نمی تواند بجای وی در رای گیری شرکت کند.
نکته مهم دیگر اینکه افرادی مهلت پروانه کسب انها منقضی شده است فوری بامراجعه به اتحادیه نسبت به تمدید اقدام کنند تا بتوانند در روز رای گیری در جمع رای دهندگان حضور داشته باشند.

در اینجا با توجه به تجربه های سال های گذشته پیشنهاد می گردد از انتخابات سال های گذشته در اتحادیه های دیگر وبخشی هم دراین اتحادیه درس عبرت گرفته شود چرا که مثلا ۷ نفر قبل انتخابات کمپین تشکیل می دهند و با یکدیگر همسو و همفکر هستند و اگر وارد اتحادیه شوند دیگر بهانه ای برای همکاری نکردن سایر اعضا و کارشکنی سایرین نخواهند داشت.
واقعیت این است که اعضای اتحادیه طلا و جواهر تهران اصلا فرصت آزمون و خطا ندارند. نگاهی به گذشته اتحادیه های که به لیست واحد رای ندادند هم داشته باشند که اعضای هیات مدیره نتوانستند کاری راپیش ببرند ومادام درگیری داشتند ویک پایشان در نهادهای نظارتی ویک پایشان در اتاق اصناف ودیگر رمقی برای برطرف کردن مشکلات اعضای اتحادیه نداشتند.
هرطوری که هست اعضای اتحادیه اتحادیه طلا و جواهر تهران به یک لیستی که بزرگان وپیشکسوتان وروسای اتحادیه های سابق ومتشکل از دانش وافکار جوانی وتجربه گران بهای هیات مدیره سابق هستند رای بدهند زیرا اعضای این لیست در آینده با هماهنگی کامل بزرگان و همچنین با استفاده از تجارب ارزنده هیات مدیره ها و روسای مطابق پرتلاش و خاکی کار می کنند.
افرادی که برای چندمین بار برای هیات میدره می آیند امتحان خودشان را پس دادند واعضای به هنگام رای می توانند به دانش و تجربه تکیه کنند.
وقتی که یک رئیس خاکی با لیست واحد انتخاب می کنید در واقع دارید به همه اتحادیه های عضو اتاق اصناف تهران پیام می دهید که رئیس خای اتحادیه طلا و جواهر تهران باید در لیست هیات رئیسه اتاق اصناف تهران هم باشد.
انتخاب لیست واحد و متحد وهمدل و باتجربه درانتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران که خاکی باشد بسیار بسیار حیاتی و تاثیر گذار بر آینده اعضای صنف وصنعت طلا وسکه وارز در کشور است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.