تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
4
شروع ادغام اتحادیه‌های صنفی در تهران

ادغام پنج اتحادیه صنفی همگن در تهران

  • کد خبر : 2284
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
ادغام پنج اتحادیه صنفی همگن در تهران

اخبار صنفی-با رای اجلاس اتاق اصناف پنج اتحادیه صنفی همگن در تهران در هم ادغام و دو اتحادیه جدید تشکیل شد. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی اجلاس اتاق اصناف تهران با حضور اکثریت روسای اتحادیه های صنفی برگزارشد. این اجلاس که دکتر علی توسطی مدیریتش را برعهده داشت ابتدا بودجه سال ١۴٠٢ اتاق اصناف را […]

اخبار صنفی-با رای اجلاس اتاق اصناف پنج اتحادیه صنفی همگن در تهران در هم ادغام و دو اتحادیه جدید تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی اجلاس اتاق اصناف تهران با حضور اکثریت روسای اتحادیه های صنفی برگزارشد. این اجلاس که دکتر علی توسطی مدیریتش را برعهده داشت ابتدا بودجه سال ١۴٠٢ اتاق اصناف را تصویب کرد.
در ادامه هم اعضای اجلاس به ادغام اتحادیه های صنفی بافندگان فرش دستباف و فروشندگان فرش دستباف با یکدیگر رای دادند.
همچنین اجلاس تصویب کرد تا اتحادیه‌های صنفی گوشت گاو و اتحادیه گوشت گوسفند و اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران در هم ادغام شوند.
در یک اقدام عجیب اعضای اجلاس به ادغام اتحادیه‌های صنفی رستوران و اتحادیه کباب وحلیم و اتحادیه جگر و اتحادیه چلو کباب رای ندادند.
از نکات جالب این اجلاس رای گیری الکترونیکی بود.
جالب توجه اینکه در جریان رای گیری برای ادغام اتحادیه‌های صنفی یکی از روسای اتحادیه‌های صنفی ادغامی اعلام انصراف کرد که مورد موافقت اعضای اجلاس قرار نگرفت. وی در خصوص دلیل انصرافش گفته بود: در زمان درخواست ادغام چون فکر می کردیم با ادغام اتحادیه‌های صنفی می توانیم دو دوره دیگر رییس اتحادیه بمانیم حاضر به ادغام شدیم ولی الان که دیوان رای داد نمی شود پس دوست نداریم ادغام شویم.
ادغام اتحادیه های صنفی در تهران از این جهت با جدیت دنبال می شود که پیش بینی می شود به زودی تعداد اتحادیه های صنفی در تهران از ۱۳۵ اتحادیه به حداکثر ۴۰ اتحادیه کاهش یابد. به زودی این روند در سایر مراکز استانها شروع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.