تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5
رییس و نواب رییس اتاق اصناف در یک قاب

دور جدید مدیریت اتاق اصناف تهران

  • کد خبر : 2773
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
دور جدید مدیریت اتاق اصناف تهران

اخبار صنفی – دور جدید مدیریت صنی اتاق اصناف تهران با حضور سه نفر حاضر در تصویر شروع شده است. شعار دور جدید مدیریت هیات رییسه اتاق اصناف تهران همدلی واتحاد است. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی با انجان تغییر وتحول در هیات رییسه اتاق اصناف تهران حالا هر پنج عضو هیات رییسه از یک […]

اخبار صنفی – دور جدید مدیریت صنی اتاق اصناف تهران با حضور سه نفر حاضر در تصویر شروع شده است. شعار دور جدید مدیریت هیات رییسه اتاق اصناف تهران همدلی واتحاد است.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی با انجان تغییر وتحول در هیات رییسه اتاق اصناف تهران حالا هر پنج عضو هیات رییسه از یک ائتلاف در زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه در شهریور ماه ۱۴۰۱ هستند. انتظار می رود تا در دور جدید مدیریت اتاق اصناف تهران شاهد همدلی باشیم.
اینکه درتصویر می بینید که فقط سه عضو روی یک مبل نشسته است به دلیل این است که سه بزرگوار در دور جدید با همدلی با هم به یکدیگر رای دادند دادند تا بتوانند چسبیده به هم به لحاظ فکری بتوانند گامی موثر برای پیشبرد اهداف اتاق اصناف بردارند.
این که شعار همدلی واتحاد در این تصویر زیبنده رییس ونواب رییس اتاق اصناف تهران است تا در مسیری که گام برداشتند با میدان دادن به مدیران جوان صنفی وبهره گرفتن از تجارب ارزشمند پیشکسوتان بدون توجه به تنش های بیرونی در جهت احیای جایگاه اصناتف تهران گام بردارند.
حالا که تهران در هیات رییسه اتاق اصناف ایران عضوی ندارد ایا رابطه بین شهرستانهای استان تهران با اتاق اصناف تهران روند بهتر شدن خواهد داشت ؟
راستی هرگونه برداشت از این تصویر آزاد است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.