تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8

اقدامات نایب رئیس اتاق اصناف شهرکرد وحذف رسته های دو اتحادیه

  • کد خبر : 1230
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
اقدامات نایب رئیس اتاق اصناف شهرکرد وحذف رسته های دو اتحادیه

براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس در آذر ماه سال ۹۸ رئیس اتحادیه صنف الکتریک شهرستان شهرکرد آقای هوشنگ هادی که خود نائب رئیس اتاق اصاف شهرکرد نیز می باشد از خلا غیبت ریاست اتاق اصناف نجف کریمی که خارج از کشور حضورداشت استفاده کرد و مصوبه ای بدون حضور اتحادیه های طرف دعوا یعنی […]

براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس در آذر ماه سال ۹۸ رئیس اتحادیه صنف الکتریک شهرستان شهرکرد آقای هوشنگ هادی که خود نائب رئیس اتاق اصاف شهرکرد نیز می باشد از خلا غیبت ریاست اتاق اصناف نجف کریمی که خارج از کشور حضورداشت استفاده کرد و مصوبه ای بدون حضور اتحادیه های طرف دعوا یعنی اتحادیه رایانه و اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی که شامل تعمیرات و فروش قطعات الکترونیک و نیز اتحادیه فروشندگان الکترونیک دریک اقدام جالب توجه برای خودش کاری کرد کارستان تا بتواند صندلی خود را محکمترکند.
وی چندین رسته را برای اتحادیه الکتریک خود مصوبه گرفته و خیلی بی سروصدا به کمیسیون نظارت برده و رای کمیسیون را گرفت که بعد از افشا شدن تخلف ایشان و سو استفاده از موقعیت نایب رئیسی اتاق اصناف کار به شکایت سه اتحادیه طرف دعوا به کمیسیون نظارت براصناف انجام داد و طبق رای شفاف کمیسیون ضمن ابطال مصوبه اتاق اصناف و طی تذکر کتبی در رای از ایشان خواستند به هیچ عنوان بدون رضایت و تفاهم اتحادیه های دیگر حق جدا کردن رسته های مختلف را ندارند .
ماجرا از نظر نایب رئیس اتاق اصناف شهرکرد برای مدتی مسکوت گذاشته شد وحالا پس از گذشت دو سال و نیم متاسفانه با خبر شدیم دقیقا همان تخلف قبلی انجام گرفته با این تفاوت که این بار خیلی صریح وشفاف رئیس اتاق اصناف شهر کرد به کمیسیون نظارت براصناف اعلام کرد که نایب رئیس خستگی ناپذیر هیچ مصوبه ای از اتاق نگرفته و ایشان به تنهایی سعی به جدا سازی رسته های مختلف نموده است.
براساس این گزارش علت اقدام نایب رئیس اتاق اصناف شهرکرد این بود که اتحادیه ها مدنظرش بریا ادغام به هیچ موافقتی نداشتند وچون درگیر انتخابات و جابجایی هیات مدیره های قبلی با جدید بودند وسرشان گرم کارخودشان بود وی از این موقعیت استفاده نموده و دوباره در کمیسیون نظارت براصناف شهرکرد رای کمیسون را به نفع خود اخذ کرد. با اعلام مصوبه کمیسیون نظارت باردیگر کاربه شکایت کشیده است.
و هم اکنون نیز از سوی سازمان صمت شهرکرد نامه ای شفاف در خصوص شکایت چند اتحادیه و تذکر به نحوه عملکرد اتاق اصناف به دست رئیس اتاق اصناف رسیده است .در ضمن اکثر اعضا اتحادیه های متضرر با تومار و نامه های مختلف خواستار جلوگیری از این سو استفاده و برگشت رسته های بحق اتحادیه خود شدند .
سئوال اینجاست چطور یک رئیس اتحادیه تا این حد قدرت دارد که بدون مصوبه اتاق اصناف از کمیسیون نظارت براصناف شهرکرد چنین مصوبه ای می گیرد؟آیا این سو استفاده از مقام و جایگاه والای عضویت درهیات رئیسه اتاق اصناف نیست؟
درخصوص عملکرد کمیسیون نظارت براصناف شهرکرد واین قبیل اقدامات سوال برانگیر ایا بهتر نیست نهادهای نظارتی به تمام مصوبات کیمسیون نظارت در طول فعالیت هیات رئیسه دور دوم اتاق اصناف ورود کنند وببیند چرا و چگونه مصوباتی در کمیسیون نظارت به تصویب رسید؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. این مطلب کاملن کذب و بی اساس است تمامی مصوبه ها از طریق مراجع قانونی و تصویب کمیسیون های نظارتی صورت گرفته و شکایت از نویسنده و مدیر سایت از طریق پلیس فتا و مراجع قانونی ثبت گردیده و پرونده به وکیل رسمی جهت رسیدگی ارجاع داده میشود…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.