تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
2

گردشگری؛ نماد مشارکت مردمی

  • کد خبر : 4296
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
گردشگری؛ نماد مشارکت مردمی

دكتر حسن حسن پور قاديكلايي مديرعامل شركت توسعه گردشگري وارش تمایل مردم ایران اسلامی به سفر و صله رحم در کنارش بازدید از آثار تاریخی میراث فرهنگی یکی از زیبا ترین پتانسیل های است که به راحتی می تواند نماد جذب مشارکت مردم و جهش تولید باشد. سرمایه گذاری در بخش فرهنگی و امور زیر […]

دكتر حسن حسن پور قاديكلايي
مديرعامل شركت توسعه گردشگري وارش

تمایل مردم ایران اسلامی به سفر و صله رحم در کنارش بازدید از آثار تاریخی میراث فرهنگی یکی از زیبا ترین پتانسیل های است که به راحتی می تواند نماد جذب مشارکت مردم و جهش تولید باشد.
سرمایه گذاری در بخش فرهنگی و امور زیر بنایی گردشگری از سوی مردم ساده ترین روش برای کسب سود تضمینی است.
اگر برنامه اجرایی در حوزه جذب سرمایه های فراوانی که در کشور در حوزه های سکه ودلار و مسکن و خودرو است برای توسعه زیربنایی گردشگری داخلی داشته باشیم، به خوبی می توان در حوزه گردشگری شاهد جهش،تولید و مشارکت مردم بود.
منتهی، برای رسیدن به این هدف فقط حرف زدن کفایت نمی کند.
همانطور که مقام معظم رهبري در سخنانی که داشتند نسبت به اجرای میانگین ۳۵ درصدی شش برنامه توسعه گلایه فرمودند برای اینکه در بخش،گردشگری در برنامه هفتم توسعه که از ابتدای سال جاری شروع شد گام های مدنظر مقام معظم رهبری برداشته شود بهترین راه. جلب مشارکت مردم برای توسعه زیربناهای گردشگری داخلی است.
با این روش از یک سود امور زیر بنایی گردشگری کشور بازسازی و نوسازی و تازه سازی می شود از سوی دیگر مردمی که در امور گردشگری سرمایه گذاری کردند در سفرهای داخلی که دارند با دیدن اثرات مشارکت مالی در گردشگری ترغیب می شوند تا بیشتر در امورات دیگر هم مشارکت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.