تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3
آیا هیات رییسه اتاق اصناف ایران هزینه سفر می گیرند؟

ناظر بر عملکرد بودجه اصناف کیست؟؛ سکوت در برابر هزینه های گزاف از کیسه اصناف(سند)

  • کد خبر : 1767
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
ناظر بر عملکرد بودجه اصناف کیست؟؛ سکوت در برابر هزینه های گزاف از کیسه اصناف(سند)

سکوت هیات رییسه اتاق اصناف ایران در خصوص هزینه کردن از کیسه اصناف این سوال را ایجاد کرده است که چه نهادی بر اصناف و دقیقا چه چیزی را در اصناف نظارت می کند؟ رییس یکی از اتاق اصناف های کشور که عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران است بابت هزینه سفر به تهران تا […]

سکوت هیات رییسه اتاق اصناف ایران در خصوص هزینه کردن از کیسه اصناف این سوال را ایجاد کرده است که چه نهادی بر اصناف و دقیقا چه چیزی را در اصناف نظارت می کند؟

رییس یکی از اتاق اصناف های کشور که عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران است بابت هزینه سفر به تهران تا پایان سال ١۴٠١ برای خودش چک صادر کرد.
از رییس اتاق اصناف ایران سوال می کنیم. براساس قانون نظام صنفی و آیین نامه های اجرایی آن هرفردی که رییس اتحادیه شد و به عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف شهرش در آمد فقط از یک جا می تواند حقوق و مزایای دیگر دریافت کند و در اتاق اصناف شهرش واتحادیه صنفی مربوطه تحت هیچ عنوانی نمی تواند هم زمان در دوجا دریافتی داشته باشد حتی نمی تواند پاداش برای خودش در نظر بگیرد. حال چطور وبراساس کدام قانون رییس بزرگوار اتاق اصناف شهری که عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران است برای خودش تا پایان سال ١۴٠١ چک صادر کرد؟
مگر نه این است که هیات رئیسه اتاق اصناف باید حق الجلسه دریافت کنند لطفا مشخص کنید مگر در جلسات هیات رئیسه اتاق اصناف ایران چه کاری انجام می دهند که هرجلسه حداقل مثلا پنج میلیون تومان حق الجلسه می گیرند؟
آیا غیرازاین است که قل از عزیمت عضو هیات رئیسه اتاق اصناف یا عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برایش بیلیت هواپیما ویا غیره و هتل وایاب وذهاب واریز می گردد چطوریست که بایت هزینه سفر به تهران برای ماههای نیامده هزینه به روز دریافت می کنند؟ ازکجا این قدر مطمین هستند که تا پیایان سال رئیس اتاق می مانند؟
وظیفه نظارت بر عملکرد بودجه اتاق اصناف ایران وظیفه کیست؟
آیا کمیسیون ماده ٣٩ وبازرسی اتاق اصناف ایران در طول چهار سال اخیر حتی یکبار حتی به صورت کاملا صوری از اتاق اصناف اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران بازرسی به عمل آورده است؟
آقای نوده فراهانی ریاست محترم اتاق اصناف ایران
آیا همه اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران اتاق اصناف ایران حقوق و مزایا می گیرند؟ آیا از اتاق اصناف شهرشان یا اتحادیه هم پاداش وهزینه های دیگر بگیرند شما خبر دارید؟
آیا پاسخی در خصوص این سند دارید تا به عنوان رییس اتاق اصناف ایران به اصناف بگویید چگونه دارید از بیت المال اصناف محافظت می کنید؟

وچند سوال تکراری

چند نکته، دردآور و تاسف بار در این چک و چک‌های مشابهی که واقعا باید حسابرسی شود، وجود دارد و قابل توجه اشخاصی که به قول خودشان نمی خواهند نبش قبر کنند یا کسانی که مدعی عدم دریافت حق الجلسه هستند می پرسیم.

چگونه پیشاپیش هزینه سفرها را تا پایان امسال که چند ماه دیگر هنوز مانده، محاسبه کردند؟ و دستمریزاد به ایشان که بدون توجه به تورم در ماههای آینده (احتمالا دغدغه اصناف را داشته اند) هزینه ها را محاسبه و شخصا امضا فرمودند؟
هزینه هتل و اسکان در هتل های تهران و ویلاهای شمال به چه حق و قانونی از حساب اصناف کشور پرداخت می‌شود؟ آیا امکان ایجاد مهمانسرا در ساختمان‌های اتاق برای کاهش هزینه ها نیست؟

چرا در سریعترین زمان همزمان با تغییر هیات رییسه، جمیعا و سریعا تسویه حساب هاشون را تا ریال آخر انجام داده وپولشان را می گیرند؟

قطعا تغییرات پیاپی مدیریتی چهار گذشته در دبیرخانه هیات عالی (پنج دبیر هیات عالی در چهار سال) مانع از نظارت شده است، ولی آیا اکنون نیز باید از نظارت بر چهار سال گذشته صرف نظر کرد؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.