تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

ظرفیت های بلاکچین توسعه تجارت بین المللی ایران

  • کد خبر : 2910
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
ظرفیت های بلاکچین  توسعه تجارت بین المللی ایران

پاایگاه خبری اخبار صنفی – بلاکچین یک فناوری است . همانگونه که تمام علوم و تکنولوژی ها می تواند دستاوردهای مثبت و منفی داشته باشد بلاکچین هم ازاین قاعده مستنثی نیست. امروزه به دلیل تحریم های ظالمانه استکبار و کشورهای همسو با دول استکباری نسبت به مردم کشورمان نیاز داریم تا از علم بلاکچین برای […]

پاایگاه خبری اخبار صنفی – بلاکچین یک فناوری است . همانگونه که تمام علوم و تکنولوژی ها می تواند دستاوردهای مثبت و منفی داشته باشد بلاکچین هم ازاین قاعده مستنثی نیست.
امروزه به دلیل تحریم های ظالمانه استکبار و کشورهای همسو با دول استکباری نسبت به مردم کشورمان نیاز داریم تا از علم بلاکچین برای توسعه تجارت بین المللی استفاده کنیم.
بهتراست با سیستم بانکی اختصاصی واستفاده از بلاکچین برای تجارت بین المللی تحریم را بی اثر بسازیم اما تعجب می کنم که چرا بانک مرکزی روی مزایای استفاده از بلاکچین تمرکز نمی کند . به نظر می رسد در سیستم بانکی دچار خود تحریمی هم هستیم.
اگر از بلاکچین استفاده موثری داشته باشیم به راحتی می توانیم دلار و یورو را از چرخه مبادلات خارجی حذف کنیم.
نکته دیگر در حوزه بلاکچین رویکرد منفعلانه سیستم بانکی کشورمان است. بهتر است رویکرد هوشمندانه ای داشته باشیم. برای منافع ملی تصمیمات سریع و قاطع تری بگیریم.
امروزه شاهدیم که کشورهای همسایه و منطقه دارند از فرصت بلاکچین و «توکنایز » به خوبی برای توسعه اقتصادی کشورشان وامنیت اقتصادی یین المللی بهره می برند. در این مسیر بلاکچین در این کشورهای از حمایت های ویژه دولت استفاده می کنند و به موفقیت های بین المللی بسیار عالی دست یافتند.
چه بخواهیم وچه نخواهیم در آینده نزدیک بانک از چرخه مالی حذف خواهدشد. تجارت به دست مردم گردش خواهد یافت. حالا شاید بتوانیم اگر با همین شرایط جلو برویم جزو اخرین ها در جهان بلاکچین شویم در صورتی که خوب فکر کنیم و به موقع عمل کنیم می توانیم شرایط توسعه بین الملی کشور را بهبود ببخشیم.
در حوزه بلاکچین راهکارهای را گروه بین المللی اطلس در حوزه توسعه اقتصادی داخلی وخارجی دارد. به همین دلیل با استفاده از توان نخبگان برجسته این علم در کشور، پلتفرم اختصاصی در حوزه بلاکچین را طراحی کردیم. پلتفرم طراحی شده از تکنولوژی های نوین روز دنیا بهره برده و سیستم بسیار امن و پیشرفته ای دارد.
با استفاده از بلاکچین و پلتفرم رمز ارز اطلس به راحتی می توان دلار و یورو را در تجارت بین المللی کنار گذاشت و به سرعت به سمت توسعه اقتصادی کشور گام بر داریم. امیدواریم سیستم بانکی به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد تا بستر توسعه اقتصادی را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.