تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
6
بازار بزرگ تهران زنده و پويا است

روايت شکست پی در پی فراخوان‌های دشمن با هوشياری اصناف و بازاريان

  • کد خبر : 1741
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
روايت شکست پی در پی فراخوان‌های دشمن با هوشياری اصناف و بازاريان

در ادامه فراخوان‌هاي تکراري و بي‌اثر دشمن براي تعطيلي بازار، پيگيري‌ها از اتحاديه‌هاي صنفي و اصناف حاکي از آن است که همه بازاريان بي‌اعتنا به چنين فراخوان‌هايي، از صبح امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ به کسب و کار روزانه و عادي خود پرداخته‌اند و بازار با هوشياري بازاريان، زنده و پويا است. دشمنان نظام جمهوري […]

در ادامه فراخوان‌هاي تکراري و بي‌اثر دشمن براي تعطيلي بازار، پيگيري‌ها از اتحاديه‌هاي صنفي و اصناف حاکي از آن است که همه بازاريان بي‌اعتنا به چنين فراخوان‌هايي، از صبح امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ به کسب و کار روزانه و عادي خود پرداخته‌اند و بازار با هوشياري بازاريان، زنده و پويا است.
دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران در ادامه فراخوان هاي تکراري خود که به تدريج بي اثر و منزجر کننده براي مردم شده است، به تازگي هم براي تعطيلي و اعتصاب سه روزه اصناف در روزهاي ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر فراخواني صادر کرده اند و از صنوف مختلف خواسته اند تا طي روزهاي ياد شده فعاليت اقتصادي خود را متوقف کنند.
براساس پيگيري ها و بررسي ها، اصناف با بي توجهي کامل به فراخوان ضدانقلاب، امروز به فعاليت روزانه خود مشغول هستند و هيچ مانعي براي فعاليت واحدهاي صنفي در نقاط مختلف تهران وجود ندارد.

▫️ *صنف سراجان امروز در حال کسب و کار در بازار بزرگ تهران*

?در اين باره، سيد محمد موسوي، رئيس اتحاديه سراجان تهران، ميگويد: شنيده شده بود ضدانقلاب براي تعطيلي واحدهاي صنفي، فراخواني داده است، اما بازاريان که به اين فراخوانها اعتنايي نمي کنند.

?وي ادامه داد: صنف سراجان در بازار بزرگ تهران، چهارراه سيروس، منوچهري و ساير نقاط تهران، امروز کاملا فعال هستند و همه واحدهاي صنفي به فعاليت روزانه خود ادامه ميدهند.

?رئيس اتحاديه سراجان تهران بيان داشت: با توجه به بازديدهايي که امروز از نقاط مختلف بازار داشتيم و اطلاعاتي که کسب کرده ايم، بقيه صنوف نيز در بازار مانند روزهاي قبل فعال هستند و هيچ مشکلي وجود ندارد.

▫️ *واحدهاي صنفي لوازم خانگي همه باز و فعال هستند*

?اکبر پازوکي، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران نيز با تأکيد بر اينکه اصناف امروز فعاليت روزانه خود را دارند، گفت: فعاليت واحدهاي صنفي لوازم خانگي از اولين ساعات صبح امروز آغاز شده است و اگر به آنها اجازه داده شود تا ۲ نيمه شب هم حاضر به فعاليت هستند.

?پازوکي اظهار داشت: براساس بازديدهايي که شخصا از خيابان امين حضور و اطراف خيابان جمهوري و همچنين خيابان وليعصر(عج) داشته ام، واحدهاي صنفي لوازم خانگي به صورت ۱۰۰ درصد باز هستند و هيچ واحد صنفي امروز تعطيل نکرده است.

?به گفته پازوکي، باز بودن واحدهاي صنفي، درواقع دهنکجي به نقشه شوم غربي ها و معاندان نظام و فراخوان هاي بي مورد آنها است.

?وي تصريح کرد: معاندان نظام بدانند، اصناف و بازاريان مملکتي که با خون شهدا حفظ شده است را دوست دارند و به هيچ عنوان به خواسته هاي دشمن پاسخ نميدهند.

▫️ *فعاليت کامل واحدهاي عرضه کننده لوازم ورزشي در روز جاري*

?در ادامه به سراغ ابوالقاسم توسلي نوروزي، رئيس اتحاديه لوازم ورزشي نيز رفتيم و با وي درباره فعاليت اين صنف در اين روزهاي پايتخت گفت وگو کرديم.

?وي با بيان اينکه امروز صنف لوازم ورزشي مانند هر روز فعاليت روزانه خود را دارد، گفت: براساس گزارشي که بازرسان اتحاديه از فعاليت صنف لوازم ورزشي ارائه کرده اند، در روز جاري اين صنف ۱۰۰ درصد فعال بوده است و هيچ مشکلي نيز در رابطه با فعاليت آنها وجود نداشته است.

?رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم ورزشي بيان داشت: ۶۰۰ واحد صنفي عرضه کننده لوازم ورزشي در خيابان وليعصر(عج) حدفاصل خيابان فرهنگ تا چهارراه امام خميني(ره) قرار دارد که همه اين واحدهاي صنفي امروز فعال بوده اند.

?وي اظهار داشت: عمده فروشندگان لوازم ورزشي در خيابان وليعصر(عج) فعاليت دارند، اما براساس گزارش ها ساير واحدهاي صنفي عرضه کننده لوازم ورزشي در ساير نقاط تهران نيز فعال هستند و توجهي به فراخوان تعطيلي نداشته اند.

?بنابر اين گزارش از بازار بزرگ تهران و همچنين مغازه ها، اصناف و کسب وکارها درسطح پايتخت، حاکي از اين است همه اصناف تهران بي توجه به چنين فراخوان هايي، امروز به کسب وکار روزانه خود مشغول هستند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.