تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
2
انجمن واردکنندگان موبایل از یک بحران بزرگ موبایل پیشگیری گرد

درس مدیریت بحران بازار موبایل برای رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران

  • کد خبر : 1900
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
درس مدیریت بحران بازار موبایل برای رییس اتحادیه صوت و تصویر تهران

عصر روز چهارشنبه هفته جاری ناگهان قیمت گوشی های آیفون به صدمیلیون تومان رسید و بازار موبایل در آستانه بحرانی بزرگ بود که با تدبیر دبیر انجمن واردکنندگان موبایل و همراهی دو شرکت اصلی وارد کننده گوشی آیفون از بروز بحرانی بزرگ پیشگیری شد. مهدی عبقری دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور در گفت‌وگویی اختصاصی با […]

عصر روز چهارشنبه هفته جاری ناگهان قیمت گوشی های آیفون به صدمیلیون تومان رسید و بازار موبایل در آستانه بحرانی بزرگ بود که با تدبیر دبیر انجمن واردکنندگان موبایل و همراهی دو شرکت اصلی وارد کننده گوشی آیفون از بروز بحرانی بزرگ پیشگیری شد.
مهدی عبقری دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار مالی چی پرس گفت:به دنبال بروز التهاب اولیه در بازار موبایل بلافاصله با مدیران شرکت‌های نقره فام و صدرنل مذاکراتی داشتم و پیشنهاد عرضه گوشی های آیفون به قیمت قبل از گرانی دلار را دادم که خوشبختانه موافقت کردند و امروز پنجشنبه به دنبال عرضه گوشی‌های آیفون با قیمت قبلی شاهد کاهش قیمت شدید گوشی در بازار موبایل بودیم.
وی تصریح کرد: فعالان صنعت گوشی های موبایل واعضای انجمن واردکنندگان موبایل همیشه ودر هرحال وحتی در شرایط بحرانی ارزی کشور و برای نظم به بازار و جلوگیری از گرانی کاذب بدون افزایش قیمت با قیمتهای سابق عرضه می کنند تا بازار وصنوف عرضه گوشی تلفن همراه از کاسبی عقب نمانند.
آنچه که مسلم است اینکه در ازابتدای هفته گوشی ایفون ۱۳ /پرومکس باافزایش ۳۰۰ میلیون ریالی مواجه شده بود ، بمحض ترخیص کالا و حسب درخواست دبیرانجمن واردکنندگان از اعضایشان برای جلوگیری از اجحاف درحق مصرف کننده و حفظ تنظیم بازار،هردوشرکت یادشده کالای خود را بقیمت قبل و بدون افزایش ارائه کردند
بدیهی است با شوک توزیع این کالا ، بازار به شرایط قبل بازگشت.

آقای رییس اتحادیه صوت وتصویر و موبایل تهران
انجمن واردکنندگان مدیریت بحران کرد ، حالا ببینیم شما بعنوان متولی صنفی میتوانید جلوی سودجویی و موج سواری عده ای از کسبه را بگیرید !!یا اینکه با ادامه این شیوه مدیریت در اتحادیه واحد‌های صنفی عضو اتحادیه باید به سراغ انجمن های اتاق بازرگانی بروند تا مشکلاتشان را حل کنند.
راستی رییس اتاق اصناف در موقع مدیریت بحران بازار موبایل تهران کجا بود و آیا اصلا می دانست انجمن واردکنندگان موبایل قرار چکاربکند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.