تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5
جبار ايلکا، رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران:

کسي سراغي از بازار چادر مسافرتي نمي گيرد

  • کد خبر : 2313
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کسي سراغي از بازار چادر مسافرتي نمي گيرد

اخبارصنفی- رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران با ابراز نگراني از وضعيت دشوار اعضاي صنف متبوع خود گفت: تقاضا در صنف ما بسيار پايين است و از آن سو عوارض و ماليات ها بسيار سنگين هستند. جبار ايلکا، رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران در گفت وگو با پايگاه خبري اتاق اصناف تهران […]

اخبارصنفی- رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران با ابراز نگراني از وضعيت دشوار اعضاي صنف متبوع خود گفت: تقاضا در صنف ما بسيار پايين است و از آن سو عوارض و ماليات ها بسيار سنگين هستند.

جبار ايلکا، رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران در گفت وگو با پايگاه خبري اتاق اصناف تهران گفت: متاسفانه با وضعيت بدي رو به رو هستيم. تقاضا بسيار پايين است و به خاطر بحران اقتصادي که در جامعه وجود دارد، قدرت خريد مردم بسيار کاهش يافته است.

وي تصريح کرد: در فصل تابستان که موسم مسافرت است و مردم به چادر مسافرتي نياز بيشتري دارند، خريدي از طرف مردم در سطح بازار نيست.

رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران ادامه داد: کالاها حدود ۵ برابر گران شده اند.۹۰ درصد همکاران ما اصلا فروش ندارند. البته تا کنون واحدهاي صنفي تعطيل نشده اند؛ ولي با معضل فروش شديدي روبه رو هستند.

ايلکا در ادامه به مشکل هزينه هاي جانبي اشاره کرد و افزود: هزينه هاي جانبي مانند عوارض کسب و پيشه، عوارض تابلو و زيباسازي و ماليات ها هم از سوي ديگر باعث فشار بيشتر به همکاران ما شده است.

وي درباره عوارض تابلو چنين گفت: سازمان زيباسازي شهرداري تهران از واحدهاي صنفي عوارض سنگيني بابت تابلوي مغازه دريافت مي کند. به اين دليل و هم چنين کسادي بازار بسياري از همکاران اقدام به پاک کردن تابلوهاي مغازه خود کرده اند.

رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران تصريح کرد: با مسئولان سازمان زيباسازي شهرداري جلسه‎اي برگزار کرديم و خواستار تعديل عوارض تابلو شديم که متاسفانه نتيجه مطلوبي نداشت. با اين حال باز هم به دنبال برگزاري مجدد اين جلسه ها هستيم و اميدواريم نتيجه بخش باشد.

رئيس اتحاديه چادردوزان و برزنت فروشان تهران در ادامه بيان کرد: بسياري از مواد اوليه مورد نياز ما از پتروشيمي ها تامين مي شود که آن هم بسيار افزايش قيمت داشته است.

ايلکا در پايان خاطر نشان کرد: پيش‎بيني مي کنم با وجود رکود حاکم بر بازار و تحريم ها، نوسانات ارز و گراني هاي موجود در جامعه وضع به همين منوال ادامه يابد وچه بسا بدتر هم شود. اميدواريم دولت فکري کند و اين بحران اقتصادي را برطرف نمايد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.