تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
2

چشم‌انداز نزولی کوتاه‌مدت در بازار ارزهای دیجیتال با تصویب لایحه افزایش سقف بدهی آمریکا

  • کد خبر : 2512
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
چشم‌انداز نزولی کوتاه‌مدت در بازار ارزهای دیجیتال با تصویب لایحه افزایش سقف بدهی آمریکا

مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه افزایش سقف بدهی را در اول ژوئن (۱۱ خرداد) تصویب کرد. این لایحه به دولت آمریکا امکان می‌دهد که تا ژانویه ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳) به‌شکل نامحدودی به هزینه‌کرد خود ادامه دهد. پیش‌بینی می‌شود که کل بدهی فدرال طی این مدت از ۳۱تریلیون دلار به ۳۶تریلیون دلار افزایش یابد. به گزارش […]

مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه افزایش سقف بدهی را در اول ژوئن (۱۱ خرداد) تصویب کرد. این لایحه به دولت آمریکا امکان می‌دهد که تا ژانویه ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳) به‌شکل نامحدودی به هزینه‌کرد خود ادامه دهد. پیش‌بینی می‌شود که کل بدهی فدرال طی این مدت از ۳۱تریلیون دلار به ۳۶تریلیون دلار افزایش یابد.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptoslate»، مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه افزایش سقف بدهی را در اول ژوئن (۱۱ خرداد) تصویب کرد. این لایحه به دولت آمریکا امکان می‌دهد که تا ژانویه ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳) به‌شکل نامحدودی به هزینه‌کرد خود ادامه دهد.
پیش‌بینی می‌شود که کل بدهی فدرال طی این مدت از ۳۱تریلیون دلار به ۳۶تریلیون دلار افزایش یابد.
در کوتاه‌مدت، ارزهای دیجیتال احتمالاً به‌دلیل انقباض پولی ناشی از افزایش بالقوه انتشار اوراق خزانه‌داری با فشار فروش مواجه شوند. با این حال، چشم انداز بلندمدت صعودی است، زیرا بازارها شاهد هزینه‌کرد نامحدودی خواهند بود.
فیلیپ جفرسون، عضو شورای حکام فدرال رزرو نیز خواستار توقف موقت روند افزایش نرخ بهره تا زمانی شد که فرصت ارزیابی دوباره داده‌ها فراهم شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.