تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
رییس اتاق اصناف شیراز:

همدلی مدیران استان فارس با اصناف حل مسائل صنفی را آسان کرد

  • کد خبر : 4584
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
همدلی مدیران استان فارس با اصناف حل مسائل صنفی را آسان کرد

اخبار صنفی، رئیس اتاق اصناف شیراز با اشاره به نقش موثر مدیران استانی در همراهی با مدیران صنفی گفت: همدلی مدیران استان فارس موجب شده است تا تدوین برنامه ریزی برای حل مسائل صنفی بسیار جدی تر عمل کنیم. رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس همچنین گفت: وقتی همدلی وهمراهی مدیران استان را دیدیم در […]

اخبار صنفی، رئیس اتاق اصناف شیراز با اشاره به نقش موثر مدیران استانی در همراهی با مدیران صنفی گفت: همدلی مدیران استان فارس موجب شده است تا تدوین برنامه ریزی برای حل مسائل صنفی بسیار جدی تر عمل کنیم.
رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس همچنین گفت: وقتی همدلی وهمراهی مدیران استان را دیدیم در راستای منویات مقام معظم رهبري تصمیم گرفتیم تا از ورزشکاران قهرمان استان حمایت مالی وشغلی داشته باشیم به همین منظور اتاق اصناف شیراز طی برگزاری جلسات متعددی راهکارهای عملیاتی این هدف را شناسایی و با همراهی استاندار و دیگر مسوولان استانی آخرین مراحل تدوین آیین نامه اجرایی حمایت از ورزشکاران قهرمان استانی را به زودی رونمایی و اجرایی می کند.
جوانمرد رییس اتاق اصناف شیراز همچنین از یکی از برنامه های اجرایی دیگر اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت که برای اولین بار در میان اصناف کشور در حال اجرایی شدن است. وی گفت: مقرر کردیم تا دفتر مردمی نمایندگان محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی را در ساختمان اتاق اصناف شیراز داشته باشیم. مقدمات اجرایی این برنامه به طور کامل اجرایی شده است.
رییس اتاق اصناف شیراز گفت: با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اتاق اصناف در آینده شاهد خواهیم بود که نمایندگان محترم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با شناختن اهمیت اصناف در اقتصاد کشور دیدگاه‌های جدیدی به اصناف پیدا خواهند کرد.
جوانمرد تصریح کرد: به همکارانم در سراسر کشور پیشنهاد می دهم اگر به لحاظ فضای ساختمان اتاق اصناف امکان چنین اقدامی را دارند تلاش کنند بستر حضور مستمر نمایندگان شهرهایشان را در اصناف فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.