تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
8

همایش با شکوه روز ملی اصناف در شهر یزد

  • کد خبر : 2704
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
همایش با شکوه روز ملی اصناف در شهر یزد

همایش روز ملی اصناف با مراسمی در خور و شان اصناف و بازار استان یزد برگزار شد. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی همایش و آئین گرامیداشت روز ملی اصناف و تجليل از پیشکسوتان و واحدهای صنفی نمونه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار یزد، نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در اتاق […]

همایش روز ملی اصناف با مراسمی در خور و شان اصناف و بازار استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اخبار صنفی همایش و آئین گرامیداشت روز ملی اصناف و تجليل از پیشکسوتان و واحدهای صنفی نمونه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، استاندار یزد، نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران، گل گواهی مشاور دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، فرماندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر، مدیر کل صمت استان، رئیس بسیج اصناف استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، هیئت مدیره اتحادیه های صنفی شهرستان یزد، هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان های استان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۴ در محل هتل راه و ما یزد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بزرگ علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان یزد ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدعوین و میهمانان گرامی از اهمیت، جایگاه و نقش بی بدیل اصناف و بازاریان از زمان انقلاب تاکنون مطالبی را مطرح نمود و گفت اصناف و بازاریان به فرموده امام خمینی بازوان ستبر انقلاب هستند و از هیچ کوششی دریغ نکردند و همیشه و در همه جا در صحنه بوده اند. در ادامه حسنی بر اهمیت و جایگاه اصناف در چرخه اقتصادی کشور و استان یزد گفت جامعه اصناف و بازار با تعامل و همکاری و برنامه ریزی و تصمیم گیری های مناسب با دستگاه های اجرایی و همچنین در حوزه توزیع، تولید و خدمات در این چرخه به مهار تورم، رشد تولید و نیز رونق اقتصادی کمک نموده اند.

علیرضا حسنی در پایان سخنانش از قاسم نوده فراهانی پیشکسوت و بزرگ جامعه اصناف کشور بصورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.

مهران فاطمی استاندار یزد در همایش روز ملی اصناف با اشاره به اینکه اصناف به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی همیشه خوش درخشیده اند، گفت: اصناف و بازاریان کار عظیم توزیع و نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

وی افزود: بازاریان و اصناف یک ابرتشکل مردمی هستند که لکه سیاهی در کارنامه آن‌ها وجود ندارد و همواره همکاری و حمایت اصناف را از نظام اسلامی دیده ایم. این قشر در فتنه قبل نیز تودهنی محکمی به بدخواهان نظام زدند.

استاندار با اشاره به اینکه بازاریان استان یزد همواره به اخلاق و انصاف شهره بوده اند، تصریح کرد: اصناف در راستای تحقق شعار سال می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

استاندار یزد در پایان سخنانش از علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف مرکز استان و مشاور خود در حوزه اقتصادی و بازار استان به صورت ویژه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این مراسم نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران و گل گواهی مشاور دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور از میهمانان و جزو سخنرانان ویژه این همایش بزرگ در یزد بودند.

همچنین در این مراسم از پیشکسوتان و واحد‌های صنفی نمونه استان یزد تقدیر شد.‌
روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان یزد

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.