تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
6
حفظ گوهر اصناف در قلمرو مهندسان با دانش

نمره قبولی برای جوان آینده ساز اصناف ایران

  • کد خبر : 3832
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
نمره قبولی برای جوان آینده ساز اصناف ایران

اخبار صنفی – عادت ندارم تا از یک مدیر تعریف کنم. تمام بزرگوارانی که با اخبار صنفی آشنا هستند قلم اخبار صنفی را به نقد همراه با راهکار می شناسند. اما این بار می خواهیم از یک مدیر صنفی حرف بزنیم بنویسیم که بی تعارف میانه چندانی باهم نداریم و شاید این مدیر صنفی از […]

اخبار صنفی – عادت ندارم تا از یک مدیر تعریف کنم. تمام بزرگوارانی که با اخبار صنفی آشنا هستند قلم اخبار صنفی را به نقد همراه با راهکار می شناسند.
اما این بار می خواهیم از یک مدیر صنفی حرف بزنیم بنویسیم که بی تعارف میانه چندانی باهم نداریم و شاید این مدیر صنفی از جمله افرادی باشد که انتخابات اتحادیه صنف و اتاق اصناف تهران اصلا از او یاد نکردیم.اما عملکرد مدیر موفق قلم را وا دار می کند برای بهره مندی دیگران از راز موفقیت از او بنویسند
محمد رضا فرجی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران و نایب رییس اتاق اصناف تهران است. در عین حال که در سنین جوانی است اما اگر کسی به گذشته اش موشکافانه نگاه کند بهترین درس موفقیت و مردم داری ودوست داشتن وعرق داشتن صنف و همکاران را می تواند الگو برداری کند.
خیلی ها می دانند که نگارنده مطلب با مخالفان سرسخت محمدرضا فرجی نشسته و از آنچه که به زعم آنها تخلف بوده ساعت ها گفت وشنید. از آنجایی که رسالت قلم واخبار صنفی شفاف سازی است اگر تاکنون فقط یک سند از هزاران گفته وحرف را می داند به طور قطع تا آخر پیگیری می کردیم ولی آنچه که هرگز عیان نشد سندی دال بر تخلف محمدرضا فرجی است.
برای اعضای خانواده بزرگ اصناف ایران حالا محمدرضا فرجی جوانی شناخته شده است. محمدرضا فرجی دارای ارتباطات جمعی و تعامل بسیار عالی با قوای سه گانه است که نه تنها برای اتحادیه فناوران رایانه تهران بلکه تاکنون بعد از گذشت یکسال برای اتاق اصناف تهران حتی ایران هم بسیار مثمر ثمر بود هرچند که خودش نخواست در رسانه ها گفته شود که چه کارهای موثری داشته و آرد.
نکته مهم اینکه معمولا در اتحادیه های صنفی مرسوم است که وقتی رئیس اتحادیه ای مردمی و ملی پیدا می کنند اعضای اتحادیه صنفی در همان مرحله اول انتخابات چنان پرشور وقوی حضور می یابند وبا حداکثر آرا رئیس قبلی را رای می دهند تا او بتوانند قوی تر از گذشته گام بردارد.
حالا اعضای اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران این مجال را دارند تا ۱۴ آبان را یک روز تاریخی برای اتحادیه خودشان و برگ زرینی در تاریخ اصناف به نام خودشان ثبت کنند وبا رای حداکثری جوان خوش فکر ومدیریت با تدبیر را باردیگر به اصناف تهران وایران هدیه بدهند.
اعضای اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قدر گوهر ارزشمند وجوان آینده ساز اصناف را می دانند و مجال خدمت پذیری به او را به همه اصناف ایران می دهند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.