تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6
گام اول منتخبان هیات رییسه اتاق اصناف

نقد برای رشد اصناف ادامه دارد؛ ویترین اقتصادی را ویرایش کنید

  • کد خبر : 1419
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
نقد برای رشد اصناف ادامه دارد؛ ویترین اقتصادی را ویرایش کنید

در حدود ١۶٠ شهر کشور انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برگزارشد واعصای جدیدی عضو سومین دوره شدند. شما راهی را شجاعانه انتخاب کردید که بسیار سخت است اما می شود گام های خوبی برداشت. گل سرسبد انتخابات تعیین هیات رییسه اتاق اصناف تهران بود. در شهرهای دیگر هم انتخابات زیادی به حدنصاب رسید اما در […]

در حدود ١۶٠ شهر کشور انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برگزارشد واعصای جدیدی عضو سومین دوره شدند. شما راهی را شجاعانه انتخاب کردید که بسیار سخت است اما می شود گام های خوبی برداشت.
گل سرسبد انتخابات تعیین هیات رییسه اتاق اصناف تهران بود. در شهرهای دیگر هم انتخابات زیادی به حدنصاب رسید اما در شهرهای اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران هنوز اصرار به ماندن دارند و انتخابات به حدنصاب نرسید. البته بنا نژاد دیگر عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران نیست ومشهد به حدنصاب رسید.
درخصوص اعضای جدید هیات رییسه اتاق اصناف تهران همین بس که همه منتخبان به قانون تن دادند و هرگز فراتر از قانون عمل نکردند. مزیت دیگر منتخبان سطح سواد بالا وکاهش سن آنهاست. البته که می توانند منشأ کارهای خوبی دراصناف باشند.
می دانیم دیکته نانوشته غلط ندارد اما اصناف جای نوشتن دیکته نیست که بخواهد کسی غلط بنویسد به شما اطمینان می دهیم قوی ترو دقیق تر از روزها وماه های قبل بر ریز عملکرد تمام اتاق اصناف در کشور نظارت رسانه ای خواهیم داشت تا به شما کمک کنیم ویترین اقتصاد را تغییر دهید.
به نیروی تفکر جوانی مدیران جدید هیات رییسه اتاق اصناف درکشور باورداریم. هرگز هم برای نظارت بر عملکرد شما منتظر اجازه ورود نبوده ونمی مانیم. شما زحمت‌کشان اصناف هرشهر در کشور اگر ازاین فرصت آگاهانه خواستید بهره ببرید تا برکات این نظارت تقدیم شما گردد.
هرگز گمان نکنید با رای آوردن کار تمام است. تازه وارد ابتدای راهی شدید که تلاش بی وقفه وشبانه روزی می خواهد.
هنوز باهم خیلی کارها داریم و در کنارهم برای اعتلای اقتصاد صنفی کشور گام بر می داریم.
به شما منتخبان هیات رییسه اتاق اصناف تهران و سراسر کشور تبریک گفته و توفیقات روز افزون شما را از خداوند خواستاریم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.