تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7
آقای طاهر محمدی آسیاب به نوبت

ناگفته های نشست خبری رییس اتاق اصناف ایران؛ خود گویی وخود خندی عجب…

  • کد خبر : 2629
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
ناگفته های نشست خبری رییس اتاق اصناف ایران؛ خود گویی وخود خندی عجب…

اخبار صنفی- رییس اتاق اصناف ایران طی نشست خبری بدون حضور خبرنگاران منتقد وآگاه به جزییات اتفاقات اتاق کاملا یکطرفه جملات سایر روسای قبلی اتاق اصناف را تکرار و سپس شاد و راضی نشست را ترک کرد. هرچند که به دلیل افشاگری‌های رسانه اخبار صنفی قابل پیش بینی بود که حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف […]

اخبار صنفی- رییس اتاق اصناف ایران طی نشست خبری بدون حضور خبرنگاران منتقد وآگاه به جزییات اتفاقات اتاق کاملا یکطرفه جملات سایر روسای قبلی اتاق اصناف را تکرار و سپس شاد و راضی نشست را ترک کرد.
هرچند که به دلیل افشاگری‌های رسانه اخبار صنفی قابل پیش بینی بود که حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف ایران از حضورخبرنگار این رسانه به نشست جلوگیری کند.

اما ناگفته ها
اگر رییس اتاق اصناف ایران به خودش و قانون مداری تیمش وافرادی که به او در هیات رییسه رای دادند کاملا مطمین بود چرا از حضور خبرنگار کاملا مطلع به پشت پرده ها در اصناف ممانعت کرد؟
حسین محمدی حتی یک جمله جدید در این نشست نگفت ودر حالی که همیشه ادعای این دارد آموزش و پژوهش محور عملکردش در اتاق اصناف شمیرانات است آمار مربوط به اتحادیه های صنفی کشور را ٨هزار تا اعلام کرد درحالی که کمتر از ٧هزار ۵٠٠ اتحادیه در کشور داریم.
راستی آقای طاهر محمدی رییس اتاق اصناف ایران
چرا توضیح ندادید دلیل عدم ثبت فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات در سامانه ساران چیست؟
رییس اتاق اصناف ایران چرا توضیح نداد به چه دلیل عبدالله توانگر دبیرهیات رییسه اتاق اصناف ایران که زمان پایان اعتبارنامه اتحادیه اش ١٢ شهریور ماه ١۴٠٢ است حتی حاضر نشده ٩٠٠ هزارتومان هزینه ثبت فراخوان انتخابات در سامانه ساران را پرداخت کند؟
چرا رییس اتاق اصناف ایران نگفت مهمان ویژه روز ملی اصناف در هتل فردوسی کیست؟
رییس اتاق اصناف ایران در نشست مدعی حمایت از منتقدان عملکرد اتاق اصناف ایران شد ولی کدام یک از خبرنگاران منتقد را دعوت کرد؟

حسین طاهرمحمدی بهتر است بداند دیگر دبیر هیات رییسه نیست که توپ را به زمین رییس و سایر اعضای هیات رییسه بیندازد.
شما سمت ریاست اتاق اصناف ایران را پذیرفتید وباید مجری قانون نظام صنفی باشید واز اجرای قانون نظام صنفی نگهبانی کنید اما چگونه می خواهید برای باران همراهت قانون نظام صنفی را به اجرا در آوری همانطور که تا این لحظه در حراست قانون نظام صنفی موفق نبودید.

در مورد توافق مالیاتی سعی دارید بگوید کار شما بود درحالی که روز قبل ازجلسه دکتر پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که قرار این جلسه برگزارشود.
در جلسه هم قاسم نوده فراهانی پیشنهاد ١۵ روز تمدید را داد نماینده دولت پیشنهاد ۶ روز و در نهایت دکتر امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ١٠ را اعلام کرد و این موضوع با صلوات تصویب شد. نتیجه عملکرد مجلس شورای اسلامی را نمی توان به پای رییس و هیات رییسه اتاق اصناف ایران نوشت.

نکته آخر
رییس اتاق اصناف ایران شما در روزهای قبل از انتخابات بارها تاکید داشتید که انتخاب پیمانکار سامانه نوین اصناف به گونه ای نبود که طبق قانون باشد آیا حالا که رییس شدید توانایی حذف پیمانکار را دارید؟
آیا همراهی شما در ادامه با پیمانکار سامانه نوین اصناف را اصناف و اتحادیه های صنفی کشور نشانه چی بگذارند؟
آقای طاهر محمدی
رسانه منتقد دنبال پست ومقام نیست دنبال درآمد از طریق نقد نیست.
پست مقام را افرادی می گیرند که برایش به هردری می زنند و وقتی بر صندلی ریاست نشستند به روشی متوسل می شوند تا چندماه بیشتر بمانند. راستی صندلی ریاست در اصناف چه چیزی دارد که برخی حاضر نیستند با عزت و احترام آن را رها کنند؟
فرق رسانه منتقد با افرادی که روی صندلی ریاست نشستند از زمین تا آسمان است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.