تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
8

نانینو و دردسرهای نانوایان/ اعتراض اشتباهی

  • کد خبر : 4060
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
نانینو و دردسرهای نانوایان/ اعتراض اشتباهی

اخبارصنفی، در حالی که موضوع خرید محدود نان با یک کارت از سوی اتحادیه نانوایان به درستی تکذیب شد اما واقعیت این است که نانوایان با مشکل کاهش سهمیه آرد در پی تصمیم نانینو مواجه هستند. متن زیر پیام نانوایی است که به اخبار صنفی ارسال کرد سلام به همه عزیزان ومدیرمحترم گروه اخبار صنفی […]

اخبارصنفی، در حالی که موضوع خرید محدود نان با یک کارت از سوی اتحادیه نانوایان به درستی تکذیب شد اما واقعیت این است که نانوایان با مشکل کاهش سهمیه آرد در پی تصمیم نانینو مواجه هستند.
متن زیر پیام نانوایی است که به اخبار صنفی ارسال کرد

سلام به همه عزیزان ومدیرمحترم گروه اخبار صنفی
درموردفروش ۴عددنان بربری بایک کارت و۶عددسنگگ بایک کارت ونیز۴۰عددنان لواش بایک کارت نانوا هانمیتوانندبفروشندواگرنانوا بایک کارت بیش ازاین به کسی نان بفروشد دردهه بعدتمامی امتیازنانوادرامتیازبندی نانینوقرمزنشان میدهدوسهمیه نانوا کسر میگرددکه خودبنده یکی ازآن نانوا میباشم که سه ماه است که درهرماه سی کیسه سهمیه ام کسرشده وهرکآری میکنم درست نمیشود حالا مسئولات عزیزچه میفرمایندمن نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار ما ، موضوع از این قرار است که نانینو برای کل نانوایی ها درسطح کشور محدودیتی بسته به مناطق مختلف کشور ایجاد کرد که اگر هرکسی با یک کارت از یک نانوایی در طول ۲۴ ساعت چند قرص نان بخرد اگر بیشتر از آن محدودیتی که نانوایی مواجه است انجام داده باشد موجب کاهش سهمیه آرد نانوا می شود.
مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران پس از اطلاع از موضوع مشکل نانوایان کشور با نانینو موضوع را در دستور کار قرارداده است تا بتواند این مشکل را هم مدیریت کرده برای نانوایان آرامش خاطر ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.