تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
2
پاسخ دبیرخانه به یک استعلام در خصوص تعیین سمت هیات رییسه

ملاک تعیین سمت هیات رییسه اتاق آیین نامه جدید است

  • کد خبر : 3757
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
ملاک تعیین سمت هیات رییسه اتاق  آیین نامه جدید است

اخبارضنفی- دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف وزارت صمت به طور رسمی اعلام کرد که ملاک تعیین سمت در هیات رئیسه میزان آرای کسب شده در زمان انتخابات است. بالاخره پس از تحلیل و اظهار نظرهای فراوان در خصوص اینکه اگر تغییری در بین اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف در هر شهری رخ دهد نحوه […]

اخبارضنفی- دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف وزارت صمت به طور رسمی اعلام کرد که ملاک تعیین سمت در هیات رئیسه میزان آرای کسب شده در زمان انتخابات است.
بالاخره پس از تحلیل و اظهار نظرهای فراوان در خصوص اینکه اگر تغییری در بین اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف در هر شهری رخ دهد نحوه تعیین سمت چگونه خواهد بود دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف در پاسخ به اداره صمت استان اصفهان به طور رسمی اعلام کرد که ملاک تعیین سمت فقط آرای ماخوذه در زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه است.
با نظر رسمی دبیرخانه هیات عالی نظارت براصناف در عمل دیگر تحت هیچ شرایطی انتخابات دوره هیات رئیسه در اتاق اصناف وجود ندارد مگر اینکه همه پنج عضو راضی به تعیین سمت بر اساس انتخابات باشند در غیر اینصورت فقط از طریق رای کسب شده اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف در سمت هایشان به ترتیب آرا خواهند نشست.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.