تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
نامه‌ای رییس اتاق اصناف تهران به سیاح:

معرفی ۶٠ایراد سامانه نوین اصناف

  • کد خبر : 2935
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
معرفی ۶٠ایراد سامانه نوین اصناف

پایگاه خبری اخبار صنفی- رییس اتاق اصناف تهران طی نامه ای به رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی ۶٠ ایراد سامانه نوین اصناف را اعلام کرد. آیا تا پایان سال جاری این ایرادات برطرف می شود؟ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، حمیدرضا رستگار رییس اتاق اصناف تهران […]

پایگاه خبری اخبار صنفی- رییس اتاق اصناف تهران طی نامه ای به رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی ۶٠ ایراد سامانه نوین اصناف را اعلام کرد. آیا تا پایان سال جاری این ایرادات برطرف می شود؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، حمیدرضا رستگار رییس اتاق اصناف تهران بعد از اخذ جمع بندی کامل مشکلات سامانه نوین اصناف در نظارت پیشنی و پسینی اتحادیه های صنفی تعداد ۶٠ مورد که در بین اصناف مشترک و یا اختصاصی است را به امیر سیاح رییس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد معرفی است.
با این اقدام رییس اتاق اصناف تهران اگر قرار است مشکلات سامانه نوین اصناف مرتفع وسرعت خدمت به مردم در قالب صدور پروانه کسب در سامانه نوین اصناف انجام شود باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که تا پایان فصل تابستان شاهد تحول بزرگ در سامانه نوین اصناف باشیم.
سامانه نوین اصناف با رفع ۶٠ ایراد کار بزرگ و تاثیر گذار بر اقتصاد کشور و اقتصاد صنفی در پیش دارد. البته اگر موفق شود ایرادات را در این مرحله برطرف کند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.