اخبار صنفی – فیفا، نهاد بینالمللی حاکم بر فوتبال، ردپای خود را در متاورس گسترش داده است و علامت تجاری را به عنوان بخشی از کمپین «ما هستیم» ثبت کرده است. این علائم تجاری بر علاقه فزاینده فیفا به متاورس و کاربردهای بالقوه آن برای بازیهای واقعیت مجازی، لباس و کفش مجازی، خدمات سرگرمی و غیره تاکید میکند.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از یوتودی، فیفا، سازمان بینالمللی فوتبال، در حال گسترش فعالیت خود در فضای متاورس است و بهمنظور اجرای کمپین «ما هستیم»، تعداد ۹ درخواست ثبت علامت تجاری دیگر را ارائه کرده است.
علائم تجاری که توسط مایک کوندودیس، وکیل مالکیت معنوی در پروفایل توییتری او به اشتراک گذاشته شدهاند، بر جدیت روزافزون فیفا نسبت به متاورس و کاربردهای بالقوه آن در بازیهای واقعیت مجازی، پوشاک و کفش مجازی، خدمات سرگرمی و موارد دیگر تأکید میکنند.
این علائم تجاری مجموعهای از خدمات بالقوه در دنیای مجازی را پوشش میدهند. این خدمات شامل خدمات آموزش شخصی، خدمات سرگرمی مانند نمایشهای لیزری، اجرای صوتی و تصویری زنده و نمایشهای مربوط به رویدادهای ورزشی است. علاوه بر این، ثبتنامها شامل ارائه تجهیزات ورزشی مجازی و لوازم جانبی برای استفاده در این محیطهای دیجیتال است.
تجربههای قبلی فیفا در متاورس شامل مجموعهای متنوع از فعالیتها بوده است؛ از جمله: ایجاد نسخه مجازی از استادیوم لوسیل در قطر برای جام جهانی. این اقدام به طرفداران امکان میدهد که به صورت دیجیتال از این رویداد لذت ببرند.
این سازمان همچنین با سازنده ساعتهای لوکس سوئیسی «Hublot» و پلتفرم متاورس «Upland» برای انتقال تجربیات مجازی منحصربهفرد و داراییهای دیجیتالی مرتبط با جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ همکاری کرد.
به علاوه، فیفا بازیهای کژوال (casual games) جدیدی را توسعه داده و یک برنامه تعاملی با طرفداران به نام «Phygtlis» را راهاندازی کرده است که به طرفداران روش خلاقانهای را برای تعامل با لحظات مورد علاقهشان از جام جهانیهای گذشته ارائه میدهد.
نکته قابل توجه اینکه فیفا آزمایش توکنهای غیرمثلی (NFT) را آغاز کرده و «FIFA+ Collec» را با مشارکت فناوری بلاکچین «Algorand» راهاندازی کرده است و جاهطلبیهای دیجیتال خود را بیشتر تقویت میکند.
فیفا علائم تجاری مرتبط با متاورس را ثبت کرد
اخبار صنفی – فیفا، نهاد بینالمللی حاکم بر فوتبال، ردپای خود را در متاورس گسترش داده است و علامت تجاری را به عنوان بخشی از کمپین «ما هستیم» ثبت کرده است. این علائم تجاری بر علاقه فزاینده فیفا به متاورس و کاربردهای بالقوه آن برای بازیهای واقعیت مجازی، لباس و کفش مجازی، خدمات سرگرمی و […]
لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2667
- ارسال توسط : مدیریت سایت
- 183 بازدید
- بدون دیدگاه