تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
4
چشمها فردا به سامانه ساران است

… فراتر از انتخابات اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 2567
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
… فراتر از انتخابات اتاق  اصناف ایران

اخبار صنفی – حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف شمیرانات و ایران که چند سال است با ویترین پرچم قانونمداری و همچنین خودش واعضای تیمش باانتقاد به عضویت چند عضو انتصابی در هیات رییسه ایران ، حضورشان را غیرقانونی قلمداد می‌کردند، تحت حمایت سازماندهی شده از جانب افرادی که چهار سال در تضاد فکری یکدیگر بودند […]

اخبار صنفی – حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف شمیرانات و ایران که چند سال است با ویترین پرچم قانونمداری و همچنین خودش واعضای تیمش باانتقاد به عضویت چند عضو انتصابی در هیات رییسه ایران ، حضورشان را غیرقانونی قلمداد می‌کردند، تحت حمایت سازماندهی شده از جانب افرادی که چهار سال در تضاد فکری یکدیگر بودند درنهایت با بستن چشم بر ادعاهای غیرقانونی بودن منتصبین و با تک‌ماده یک رای همان عضو به اصطلاح ایشان غیرقانونی به کرسی ریاست اتاق اصناف ایران تکیه زد.

حالا حسین طاهرمحمدی که چهار سال اکثر صفحات صورتجلسه هیات رییسه و هیات عالی را با ظهرنویسی های طولانی بنحوی با غیرقانونی قلمداد نمودن جلسات یا مصوبات را زیر سوال می‌برد تا بتواند در این ایام با پرچم قانونمندی به این صندلی داغ تکیه بزند، حتی به قیمت ائتلاف با مخالفین یا غیرقانونی‌ها به اصطلاح خود، اکنون در معرض آزمون بزرگی برای خود قرار گرفته است.آیا چهره دیگری از حسین طاهر محمدی مدعی قانون مداری را خواهیم دید؟
راستی یاد آوری می شود کرونا واغتشاشات نداریم.
دیگر بهانه ای از کرونا برای تعویق نیست و شاید بهترین مستمسک اصلاح قانون نظام صنفی باشد که هیچ ربطی با به تعویق انتخابات های صنفی ندارد.

دستگاههای نظارتی و رسانه های آزاد منتظر عکس العمل محمود سیجانی مدیرکل صمت . رییس کمیسیون استان تهران ، غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور در آزمون بزرگی برای رعایت موعد قانونی ۲۳ خرداد فراخوان انتخابات اتاق اصناف شمیرانات هستند و امید است آگهی مذکور راس تاریخ مقرر منتشر شود تا قانونمداری همه اثبات شود.

این رسانه علیرغم برخی فشارها وتهمت های که می شنود بر اساس ذات شفافیت رسانه ای تا تحقق قانون نظام صنفی برای همه به راه خود ادامه می‌دهد.

آقای موسوی ریاست محترم اداره
صمت شمیرانات
آیا می دانید فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات با هر بهانه ای به تاخیر بیفتد و با به بهانه حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان با تاخیر مواجه شود نمره منفی در پای بندی شما به قانون نظام صنفی و تبعیض آشکار بین سه میلیون واحد صنفی کشور است؟!

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.