تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3
چرا تهران اتحادیه مستقل موبایل ندارد؟!

ضرورت ادغام وتاسیس اتحادیه صنف موبایل در تهران

  • کد خبر : 2252
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
ضرورت ادغام وتاسیس اتحادیه صنف موبایل در تهران

اخبار صنفی – صنعت موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه در حال حاضر به یکی از مهمترین بازار صنفی کشور تبدیل شده است اما جالب است برخلاف سایر نقاط کشور تهران یک اتحادیه مستقل و قوی در خصوص تلفن همراه ندارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، تصمیم گیران حوزه موبایل پایتخت چندین انجمن […]

اخبار صنفی – صنعت موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه در حال حاضر به یکی از مهمترین بازار صنفی کشور تبدیل شده است اما جالب است برخلاف سایر نقاط کشور تهران یک اتحادیه مستقل و قوی در خصوص تلفن همراه ندارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، تصمیم گیران حوزه موبایل پایتخت چندین انجمن و اتحادیه های صنفی مرتبط وغیر مرتبط هستند که تاکنون موفق نشدند یک اتحادیه مستقل موبابل و لوازم جانبی تلفن همراه داشته باشند.
جالب است بدانید که بخش مربوط به واردات و خدمات پس از فروش و بررسی شکایت های مردم در حوزه فروش و مشکلات بعدی آن را سالهاست اتحادیه های دستگاه های مخابراتی برعهده دارند.
در ان سو فقط بخش فروش که تعداد واحدهای صنفی آن نزدیک ۲۴۰۰ واحد صنفی است هم در اتحادیه صوت وتصویر وتلفن همراه تهران برعهده دارد.
بخشی از تلفن همراه نظیر تبلت وفبلت وغیره هم در اتحادیه فناوران رایانه حضور دارند.
تازه کنار اینها انجمن تولید کنندگان و واردکنندگان موبایل کشور را هم داریم که بسیار قوی تر و موثرتر از همه اتحادیه های صنفی در حوزه تلفن همراه دارد فعالیت می کند . در واقع تمام تلفن همراه و لوازم جانبی تلفن همراه کل کشور را این انجمن تامین می کند که زیر مجموعه اتحادیه های صنفی هم نیستند.
آنچه که گفته شد نشان می دهد که اتحادیه صوت و تصویر به تنهایی نمی تواند فقط به صرف اینکه بخش فروش در این اتحادیه کنار فروشندگان آلات موسیقی وتلویزیون وضبط وپخش حضور داررند با تاسیس اتحادیه مستقل تلفن همراه مخالفت کند.
نبودن اتحادیه مستقل صنف تولید کنندگان وارد کنندگان وفروشندگان تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران دردسرهای فراوانی را برای مردم وخریداران تلفن همراه در کشور ایجاد کرده است.باید از هم اکنون برای تاسیس این اتحادیه گام های فوری برداشته شود.
تشکیل اتحادیه صنف تولیدکنندگان و وارد کنندگان وفروشندگان تلفن همراه ولوازم جانبی به طور قطع برای تهران امری ضروری وقطعی است که باید اتاق اصناف تهران وکمیسیون نظارت براصناف هرچه سریع تر نسبت به تشکیل این اتحادیه که پیش بینی می شود تعداد اعضای آن بالغ بر ۵هزار عضو شود گام های اولیه را فوری بردارد.
بدون شک با تاسیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان ووارد کنندگان وفروشندگان تلفن همراه ولوازم جانبی حتی انجمن های بزرگ هم با این اتحادیه جان دوباره ای خواهند گرفت ضمن اینکه دیگر نیازی نیست مردم در خصوص خدمات پس از فروش ومشکلاتی که بابت خرید گوشی تلفن هرماه و لوازم جانبی پیدا کردند سردرگم باشند وندانند به کجا بروند. مهمتر از همه به بلاتکلیفی این صنف و به بلاتکلیفی مردم در کل کشور پایان داده خواهد شد.
تهران مرکز تامین تلفن همراه ولوازم جانبی تلفن همراه در کشور است . داشتن اتحادیه صنف تولیدکنندگان ووارد کنندگان وفروشندگان تلفن همراه ولوازم جانبی برای پایتخت بسیار ضروری ولازم است.چطور در غیر از تهران تلفن همراه ولوازم جانبی یک اتحادیه مستقل است اما تاکنون در تهران به اتحادیه مستقل تبدیل نشده است؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.