تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
7

روزهای طلایی در اصناف؛آرای یکپارچه برای هیات رئیسه

  • کد خبر : 3749
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
روزهای طلایی در اصناف؛آرای یکپارچه برای هیات رئیسه

اخبارصنفی- ترکیب جدید هیا ت رئیسه اتاق اصناف ایران با رای یکپارچه، پیام آشکاری برای اصناف کشور و همچنین ارگانهای همکار با اصناف دارد. هفت رای یکسان برای هفت نفر عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران نشان های جدید دارد. برای اولین بار در تایخ اتاق صناف ایران و شورای عالی اصناف کشور است که […]

اخبارصنفی- ترکیب جدید هیا ت رئیسه اتاق اصناف ایران با رای یکپارچه، پیام آشکاری برای اصناف کشور و همچنین ارگانهای همکار با اصناف دارد.
هفت رای یکسان برای هفت نفر عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران نشان های جدید دارد.
برای اولین بار در تایخ اتاق صناف ایران و شورای عالی اصناف کشور است که همه اعضای هیا ت رییسه رای یکسانی دارند.
به هرترتیبی این رای داده شده باشد نشانه وفاق وهمدلی بین اعضای هیات رئیسه است.
وفاق وهمدلی در کنار همراهی در کار مشترک گروهی در قالب هیات رئیسه اتاق اصناف ایران نشان از صفحه جدیدی درتاریخ اصناف ایران دارد. به شرط اینکه قدر این وفاق رابدانند.
تا همین چند ماه قبل آرای شکننده باعث تزلزل شدید جایگاه اصناف در اقتصاد وجماعت کشور شده بود حالا با حمایت اعضای هیا ت رئیسه از یکدیگر و هر تصمیم رئیس اتاق اصناف ایران می تواند برگ زرینی در تاریخ اصناف ایران رقم بزند.
به شرط اینکه بخواهند گامی بردارند و برای برداشتن یک گام هم برنامه ای مشخص با هدفگذاری و روش اجرایی دقیق داشته باشند.
وفاق و همدلی این روزهای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران می تواند به کل اتاق اصناف ها هم تسری یابد.نقش مشاور راهبردی اتاق اصناف ایران در رسیدن به همدلی و وفاق را هرگز نباید فراموش کرد.
خرد جمعی در صورتی که با وفاق وهمدلی واقعی همراه باشد با سرمشق قرار دادن قانو ن نظام صنفی به طور قطع موجب موفقیت و افزایش اعتماد عمومی به اصناف می شود نه اینکه عده ای تلاش کنند با دور زدن قانون برای خودشان وقت برای ماندن روی صندلی ریاست بخرند.
این روزها اصناف لحظه های پر نشاط و خوشی را سپری می کنند. اعضای هیات عالی نظارت هم با تمام توان در کنار هیات رئیسه همدل اتاق اصناف ایران هستند تا اگر طرح وبرنامه ای دارند در اجرا کمک کنند.
پس ، انچه که رئیس اتاق اصناف ایران می خواهد لطفا فقط برای مدیران صنفی نباشد. لطفا از وفاق وهمدلی برای تسهیل آنچه مشکلات اصناف نامیده می شود بهره گرفته شود. وقتی شما کاری برای جامعه صنفی انجام بدهید که بر اقتصاد کشور موثر باشد به طور قطع قانونگذاران هم می بینند و کمک می کنند مدیران توانمند برای اصناف بمانند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.