تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
5

رسوب حدود ۱۲ هزار درخواست در مرحله‌ی پرداخت!

  • کد خبر : 2901
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
رسوب حدود ۱۲ هزار درخواست در مرحله‌ی پرداخت!

اخبار صنفی- از ابتدای راه‌اندازی سامانه نوین اصناف تا مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸، ۱۱،۹۱۲ درخواست در مرحله‌ی پرداخت رسوب کرده‌اند. به گزارش اخبار صنفی از سامانه نوین اصناف متقاضیانی که از فیلترهای درگاه ملی مجوزها و ۱۰ استعلام درگاه عبور کرده‌اند،‌ وارد فرایند بررسی مدارک توسط اتحادیه‌ها شده و سپس از فیلتر استعلام اماکن عبور کرده‌اند و […]

اخبار صنفی- از ابتدای راه‌اندازی سامانه نوین اصناف تا مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸، ۱۱،۹۱۲ درخواست در مرحله‌ی پرداخت رسوب کرده‌اند.
به گزارش اخبار صنفی از سامانه نوین اصناف متقاضیانی که از فیلترهای درگاه ملی مجوزها و ۱۰ استعلام درگاه عبور کرده‌اند،‌ وارد فرایند بررسی مدارک توسط اتحادیه‌ها شده و سپس از فیلتر استعلام اماکن عبور کرده‌اند و در نهایت به مرحله‌ی پرداخت رسیده‌اند؛ اما درخواست خود را رها کرده‌اند!
متاسفانه در سامانه قدیم اصناف متقاضیانی که اخطار پلمب از اماکن دریافت می‌کردند، به صرف اقدام به دریافت پروانه کسب، از سایه‌ی تهدید پلمب خود را نجات می‌دادند و باز هم برای مدت طولانی بدون پروانه کسب، به فعالیت خود ادامه می‌دادند.
در روال جدید، متقاضیانی که اقدام به دریافت پروانه کسب نکنند، به صورت سیستمی به ذینفعان از جمله اماکن اطلاع‌رسانی می‌گردد که کماکان واحد مذکور فاقد پروانه است.
از کلیه‌ی اتحادیه‌های صنفی خواهشمند است در اسرع وقت متقاضیان را ملزم به تعیین تکلیف درخواست نمایند. ضمن اینکه این قبیل درخواست‌ها، ظرفیت اجرایی اتحادیه‌ها را گرفته و اتحادیه اقدام به بررسی درخواست کرده است، اما عدم پرداخت متقاضی منجر به کاهش درآمد اتحادیه‌ها شده است.
امکان رد درخواست نیز در اختیار اتحادیه‌ها قرار داده خواهد شد تا در صورتی که متقاضیان بدون درنظر گرفتن قواعد جدید و زمانبندی‌های ابلاغی، درخواست خود را رها می‌کنند، بتوانند نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.