تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
7
درگیری و تنش شروع شد

دو راهی اجرا یا عدم اجرای مُرّ قانون برای مدعیان قانون‌مداری

  • کد خبر : 2338
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
دو راهی اجرا یا عدم اجرای مُرّ قانون برای مدعیان قانون‌مداری

اخبارصنفی- آیا جلسه رسمی هیات عالی نظارت برای تصویب عضویت نماینده وزیر مطابق قانون نظام صنفی تشکیل شده است؟آیا اجرای رای جدید دیوان در خصوص حقوقی‌ها، انتخابات داخلی را تحت شعاع قرار می‌دهد؟استقرار هیات رئیسه جدید در حالی که هنوز تعیین سمت تایید نشده است تنش ودرگیری لفظی غیر مستقیم را شروع کردند. پاسخ به […]

اخبارصنفی- آیا جلسه رسمی هیات عالی نظارت برای تصویب عضویت نماینده وزیر مطابق قانون نظام صنفی تشکیل شده است؟آیا اجرای رای جدید دیوان در خصوص حقوقی‌ها، انتخابات داخلی را تحت شعاع قرار می‌دهد؟استقرار هیات رئیسه جدید در حالی که هنوز تعیین سمت تایید نشده است تنش ودرگیری لفظی غیر مستقیم را شروع کردند.
پاسخ به دوسال فوق قبل ازاینکه از کانال رسمی وقانونی داده شود تبدیل به بداخلاقی وتنش در میان اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران شده است. جایی که الان دو هیات رئیسه در ساختمان اتاق اصناف ایران مدعی هستند باید کارها راانجام بدهند. چیزی که قبل از انتخابات هم گففته بودیم ناهماهنگ ترین هیات رئیسه اتاق اصناف ایران انتخاب خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی ، آقای طاهرمحمدی که فردی قانون مدار است واعضای گروهش قبل از برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف همیشه دم از قانون مداری وحرکت در مسیر قانون نظام صنفی می زدند.
ماهم گفته بودیم که مطالبه گری وطیفه و رسالت اخبار صنفی است و از تمام جزییات هیات رییسه اصناف را مطلع خواهیم ساخت. پس حالا آیا اصرار به تایید شدن تعیین سمتی که به لحاظ قانون نظام صنفی نمی تواند قانونی باشد چرا این پیام را در عمل می دهند که اصناف کشور روزها وماههای بسیار سختی را باید براثر تنش و درگیری بین اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف یاران انتظار بکشند؟

آقایان مدعی قانون مداری
چطور و چگونه چهار سال وقفه در فرایند اجرای هیات رییسه دوره قبل با رمز و اهرم اجرای مر قانون، ترمز و لنگری مانع از هز تحرک و پویایی شد.
آقای طاهرمحمدی چرا در زمانی که آقای بنا نژاد بدون هیچ اعتبارنامه ی و غیر قانوین چهار سال از بیت المال حقوق گرفت و از مزایایش استفاده کرد سکوت کردید آیا آن موقع قانون نظام صنفی ساری و جاری نبود؟ پس چرا اکنون و در آغاز راه مدعیان عزیز قانونمند، با حمله به یکدیگر و زیر سوال بردن ارکان قانون و آیین نامه، قصد فرار از قانون را دارند. آیا گفت و گوها می تواند جای قانون و آیین نامه را بگیرد؟
مطابق آیین نامه هیات رییسه برای یک دوره چهار ساله تعیین می‌شود.حال نماینده وزیر که منصوب وزیر قبلی هم بوده و اکنون دوره جدید و وزیر جدید است، پس باید مطابق مر قانون و آیبن نامه وزیر نماینده خود را در جلسه رسمی هیات عالی نظارت که طی دعوتنامه رسمی می باشد، معرفی و در آن جلسه پس از رای گیری عضویت نماینده تصویب شود.حال اگر ادوار گذشته از قانون تخطی کردند، در این دوره قانونمداران باید مر قانون انجام شود.
آقای مهدی امیدوار یادتان است که افراد منصوب در هیات رئیسه را قبول نداشتید چه شده است که حالا فرد منصوب را که برایش یک دوره محاسبه شد هیچ حرفی نمی زنید؟ سکوت شما نشانه چیست؟ حالا که ایشان به شما وتیم شما رای داد کدام قانون نظام صنفی را قبول دارید، قانون نظام صنفی که هرکاری دلتان خواست انجام بدهید و کسی کاری به شما نداشته باشد و به نفع شما بود یا قانون نظام صنفی مصوبه مجلس شورای اسلامی که شورای نگهبان تاییدکرد؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.