تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
5
سکوت کردن برای کمک به بازار موبایل کشور

دردسرهای دانش حداقلی رییس اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه تهران در خصوص ریجستری

  • کد خبر : 1887
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
دردسرهای دانش حداقلی  رییس اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه تهران در خصوص ریجستری

متاسفانه خیلی از ما که دانشی در خصوص یک موضوع نداریم سعی میکنم به گونه ای حرف بزنیم تا دیگران فکر کنند بلدیم. کاش حرف نزدن را بهتر بلد باشیم. از رییس اتحادیه هم کسی انتظار ندارد همه چی را بلد باشد پس سکوت هم نشانه دانستن است. محمدرضا رمضان، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های […]

متاسفانه خیلی از ما که دانشی در خصوص یک موضوع نداریم سعی میکنم به گونه ای حرف بزنیم تا دیگران فکر کنند بلدیم. کاش حرف نزدن را بهتر بلد باشیم. از رییس اتحادیه هم کسی انتظار ندارد همه چی را بلد باشد پس سکوت هم نشانه دانستن است.

محمدرضا رمضان، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص تعیین تکلیف دارندگان آیفون ۱۴ و رجستری کردن این گوشی لوکس بعد از کش و قوس های فراوان گفت: خبر مسرت بخشی در آینده نزدیک برای دارندگان آیفون ۱۴ که این کالای لوکس را به صورت مسافری وارد کرده اند، خواهیم داشت. در جلسه ای که با اعضای دولت و مسئولان وزارت صمت خواهیم داشت قرار است مساعدت های لازم برای رجیستر کردن آیفون ۱۴ که مسافران با خود وارد کشور کرده اند صورت بگیرد.

ابتدا همین مورد را به رییس اتحادیه یاد آوری می کنیم خرید و فروش گوشی های مسافری خارج از اصناف شکل می گیرد چرا می خواهید کاری که برای اتحاد به هیچ مسولیتی ندارد را به زور به گردن اصناف انداخته بعدش بگویید به ما ربطی ندارد؟

راستی شما کی با دولت بابت ریجستری جلسه داشتید که این گونه از جلسه با دولت گفته آید. تاریخ بر گزاری جلسه قبلی اعضای دولت با شما کی بود؟
واقعا فکر کردی دولت ومردم هیچ مشکلی جز ریجستری گوشی‌های آیفون ندارد که بخواهد با شما جلسه بگذارد و نظر شما را تامین کند؟
آیا اطلاع دارید که اگر قرار آیفون ١۴ ریجستری شود فرقی با مسافری وتحاری نخواهد داشت؟
واما بعد
رمضان ادامه داد: ورود آیفون فقط به عنوان کالای مسافری مجاز است.
آقای رمضان لطفا به گونه ای مصاحبه نکنید که برای مردم انتظار ایجاد کنید که دولت باید ریجستری گوشی‌های آیفون ١۴ را انجام دهد؟
کی گفته همه مسافران می توانند آیفون ١۴ بیاورند و مناظر ریجستری باشند؟
آقای رییس ، گوشی مسافری به دلیل اینکه احتمال داده می شود مسافر یک ماه درکشور بماند و بعد برود امکان استفاده داده شده است آیا نمی دانید فقط در روزهای سوم تا دهم مهرماه ٨ هزارگوشی آیفون ١۴ مسافری وارد شد وفقط اینها و آن هم احتمالا اگر دولت صلاح بداند ریجستری خواهدشد؟
آیا هرکسی الان هم گوشی آورد ریجستری خواهد شد؟
یعنی به نظر شما فقط گوشی مسافری ریجستری خواهدشد گوشی های تجاری نه؟ واقعا اینگونه فکر می کنید؟
آیا فکر می کنید گوشی‌های آیفون ١۴ بخاطر ارزبری است که اجازه ریجستری ندارد؟ اگر چنین است که گوشی‌های آیفون ١٣ خیلی خیلی ارزبرتراست چون ریجستری می شود؟ نظر شما چیست؟
راستی آقای رمضان از انتصاب بازرس هیات مدیره اتحادیه به عنوان مدیر روابط عمومی اتحادیه نمی خواهید حرفی بزنید؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.