تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
7
گزارش عملکرد چهار ساله اتاق اصناف ایران منتشرشد

خوش گذشت

  • کد خبر : 1534
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
خوش گذشت

گزارش عملکرد چهار ساله دوره هفتم هیات رییسه اتاق اصناف ایران از سال ١٣٩٧ تا قبل از ریاست قاسم نوده فراهانی منتشر شد. این گزارش در سایت اتاق اصناف ایران هم در دسترس است. هر چند تحلیل واقعی را خانواده سه میلیون نفری اصناف ومردم وکارشناسان کشور باید داشته باشند که عملکرد هیات رییسه اتاق […]

گزارش عملکرد چهار ساله دوره هفتم هیات رییسه اتاق اصناف ایران از سال ١٣٩٧ تا قبل از ریاست قاسم نوده فراهانی منتشر شد.
این گزارش در سایت اتاق اصناف ایران هم در دسترس است.
هر چند تحلیل واقعی را خانواده سه میلیون نفری اصناف ومردم وکارشناسان کشور باید داشته باشند که عملکرد هیات رییسه اتاق اصناف ایران را دیدند و در کاسبی لمس کردند ولی برخلاف آنچه که در قالب تصاویر یادگاری و نوشته های گزارش ، بعد از سه دورمطالعه، این گزارش توسط خبرنگار مالی چی پرس مشاهده شده ومی توان به عنوان یک کار خاص به آن پرداخت پیدا نشد.

حتی همین گزارش شاد و تصویری هم پیام خوبی به اعضای پارلمان جدید پیش روی می دهد که به تفکرات نسل جوان تحصیلکرده ودارای ارتباطات با قوای سه گانه که به دانش تعامل تجهیزشده باشد اعتماد کنند. پس هرگز و هرگز به افراد تکراری برای دور هشتم هیات رییسه اتاق اصناف ایران رای اعتماد ندهند زیرا آزموده را آزمودن خطاست.
افرادی که عضو پارلمان اتاق اصناف ایران می شوند باید از تجربه دو دوره قبل درس عبرت بگیرند و به سفارشات برای رای دادن یا ندادن توجه نکنند وفقط نتیجه عقلانی همراه با مستندات عملکرد رای بدهند.
بخصوص باید رییس واعضای کمیسیون بودجه اتاق اصناف ایران از سوی نهادهای نظارتی ومردم واصناف کشور مورد پرسش قرارگیرند که چگونه وروی چه حسابی در چهار اخیرسکوت اختیار مردند؟
واقعیت این است که در گزارش مذکورعمکلردی که بر کاسبی اصناف تاثیرمستقیم مثبت گذاشته باشد که نتیجه خلاقیت و ابتکار عمل هیات رییسه اتاق اصناف ایران باشد پیدا نمی شود. به همین دلیل تنها جمله ای که می توان در خصوص عملکرد این دوره هیات رییسه اتاق اصناف ایران می توان نوشت اینکه:

خوش گذشت

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.