تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
3
اتاق اصناف اصفهان تافته جدا بافته در کشور

تعامل یا چشم پوشی در ارتباط بین سازمان صمت و اتاق اصناف اصفهان

  • کد خبر : 1588
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
تعامل یا چشم پوشی  در ارتباط بین سازمان صمت و اتاق اصناف اصفهان
انتخابات اتاق اصناف در بیش از ٢۵٠ شهر کشور از ۴٠١شهر برگزارشد ولی انتخابات اتاق اصناف اصفهان را کمیسیون نظارت بر اصناف سازمان صمت مدام به تاخیر می اندازد. علت چیست؟

رییس اتاق اصناف اصفهان که عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران است بیش از یکسال و نیم است انتخابات اتحادیه اش برگزار نمی شود و حتی در جریان فراخوان دو مرحله ای در شهریور ماه تعداد ثبت نام کنندگان دونفر بودند. چرا؟
براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس با وجود برگزاری و به حد نصاب رسیدن انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف در تقریبا تمام کلانشهر ها اما شاهدیم که در کلانشهر اصفهان ماجرا جور دیگری است. انگار که این شهر برای خودش تصمیم می گیرد وقانون نظام صنفی آن گونه اجرا می شود که خودشان تدبیر و امید به خرج می دهند.
اینکه در سال ٩٢ چه ارتباطاتی بین مسولان صمت فعلی و هیات رییسه اتاق اصناف وجود داشته است را به وقتش بررسی خواهیم کرد. اما از آقای کمیلی رییس سازمان صمت اصفهان که سابقه مدیریت سازمان پسماند شهرداری اصفهان را هم داشتند سوالی داریم.
چرا و به چه علت در جلسات کمیسیون نظارت بر اصناف مصوباتی را شاهدیم که بر وفق مراد رییس وهیات رییسه اتاق اصناف اصفهان است؟
چرا وبه چه دلیل انتخابات رییس و دونن از بزرگواران هیأت رییسه اتاق اصناف اصفهان برگزار نمی شود؟
چرا وبه چه دلیل انتخابات رییس اتاق اصناف اصفهان را تا حداقل چهار بعد به تاخیر انداختند در حالی که به خوبی می دانید هرگز انتخابات اتحادیه مشاوران املاک اصفهان که ریاستش بر عده رییس اتاق اصناف اصفهان است در اسفندماه برگزار نمی شود وحداقل تا پایان خرداد ١۴٠٢ شما انتخابات این اتحادیه را برگزار نخواهید کرد؟
آقای کمیلی ریاست محترم سازمان صمت اصفهان لطفا بفرمایید دلیل برگزاری انتخابات رقبا در چندماه پیش چه بود؟ به چه دلیل در حالی که زمان انتخابات دو عضو هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان تعیین و ابلاغ شده بود را باز هم لغو کردید؟
راستی چرا دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف در خصوص اتفاقات عجیب و غریب در اصفهان سکوت اختیار کرده است؟ دلیل سکوت مرکز حراست وزارت صمت و حراست سازمان صمت اصفهان نسبت به اتفاقات جالب توجه در کمیسیون نظارت بر اصناف اصفهان چیست؟ آیا خبرهای از اصفهان در راه است؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.