تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5
رییس جدید برای اتاق اصناف ایران

امضاهای ثانیه آخری رییس اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 1491
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
امضاهای ثانیه آخری رییس اتاق اصناف ایران

رییس اتاق اصناف ایران در ساعت های پایانی ریاستش قراردادها و افزایش حقوق های را امضا کرد که ضرورت دارد نهادهای نظارتی دراین خصوص حساس تر عمل کنند. به گزارش خبرنگار مالی چی پرس سعید ممبینی که امروز آخرین روز ریاستش در هیات رییسه اتاق اصناف ایران است طی چند ساعت قبل نسبت به امضای […]

رییس اتاق اصناف ایران در ساعت های پایانی ریاستش قراردادها و افزایش حقوق های را امضا کرد که ضرورت دارد نهادهای نظارتی دراین خصوص حساس تر عمل کنند.
به گزارش خبرنگار مالی چی پرس سعید ممبینی که امروز آخرین روز ریاستش در هیات رییسه اتاق اصناف ایران است طی چند ساعت قبل نسبت به امضای قرارداد هوایی که برای اتاق اصناف ایران با مالی اقدام کرده است.
سعید ممبینی که در طول چهار سال قبل حتی نسبت به امضای نامه مربوط به صدور کارت شناسایی پرسنل حساس بود و امضا نکرده بود در ساعات پایانی ریاستش امضاهای خاصی را انجام داده است.
گفتنی است که بعدازظهر امروز با توجه به حذف آقایان سعید ممبینی و محمود بنانژاد و جلال الدین شکریه از اتاق اصناف شهرشان طبق نامه دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف جلسه تعیین سمت با حضور علی البدل های جایگزین در محل اتاق اصناف ایران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که صحت انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف اهواز روز گذشته از سوی کمیسیون نظارت بر اصناف این شهر وبا حضور رییس جدید سازمان صمت اهواز تایید شد وله این ترتیب سعید ممبینی از هیات رییسه اتاق اصناف اهواز و ایران خارج شد.
در جلسه هیات رییسه اتاق اصناف ایران که امروز برگزار می شود رییس جدید اتاق اصناف ایران معرفی خواهد شد.
امضای ثانیه آخری برخی روسای اتاق اصناف واتحادیه های صنفی همیشه بار مالی برای اتاق اصناف داشته است وله همین دلیل بهتر است هیأت عالی نظارت بر اصناف و کمیسیون های نظارت بر اصناف نسبت به بیت المال حساس تر باشند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.