تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024
3
هشدار به متقاضیان ودارندگان پروانه کسب

استانداردها و الزامات جدید در نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف

  • کد خبر : 4142
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
استانداردها و الزامات جدید در نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف

اخبار صنفی- استانداردها و الزامات نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف تغییر کرد وروسای اتحادیه های صنفی باید به اطلاع اعضای صنفی برسانند. امروزه دوربین‌های مداربسته به عنوان کارآمدترین ابزار نظارتی در صنوف مورد توجه ویژه قرار گرفته و کارآمدی آن اهمیت دوچندانی یافته است. به همین دلیل سازمان‌های متعددی از جمله سازمان ملی استاندارد ایران، […]

اخبار صنفی- استانداردها و الزامات نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف تغییر کرد وروسای اتحادیه های صنفی باید به اطلاع اعضای صنفی برسانند.
امروزه دوربین‌های مداربسته به عنوان کارآمدترین ابزار نظارتی در صنوف مورد توجه ویژه قرار گرفته و کارآمدی آن اهمیت دوچندانی یافته است. به همین دلیل سازمان‌های متعددی از جمله سازمان ملی استاندارد ایران، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا، سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای ارتقای امنیت عمومی و پیشگیری از بروز جرایم در سطح صنوف و اماکن عمومی در حال تدوین و ابلاغ الزامات جدیدی بر پایه تکنولوژی های کارآمد و بصرفه روزآمدی همچون تحت شبکه و ابری هستند. کیفی‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته از حیث نصب تجهیزات استاندارد در راستای صیانت از کسبه و جلوگیری از نصب تجهیزات غیر استاندارد از کارکردهای این استانداردها و دستورالعمل‌ها هستند.

در همین خصوص استانداردها و الزامات نظارت تصویری (دوربین مداربسته) اصناف جدید طراحی ولازم الاجرا شده است که باید متصدیان واحدهای صنفی به هنگام تمدید پروانه کسب ویا تمدید پروانه کسب نسبت شرایط جدید را عمال کرده باشند تا تاییدیه پلیس اماکن را بگیرند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.